|
Klotterplank (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| alla priser på skor och kläder e hutlöst höga nuförtiden tycker jag.....förut tyckte jag att clubwear va dyrt men de e fan samma priser på det som på vanliga kläder idag (om man nu ska jämföra) |
|
|
| lonne |
| Mellandagsrea gott folk ! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by NightClubber
Riktigt snygg show av dig i fredags mindshooter ...
|
Wohoo feedback! Man tackar :) Tycker det är så kul när folk gillar det man gör! Var du en av de jag talades vid med?
| quote: | Originally posted by dbl
oopps... blev lite stav fel där...
|
Och lite sär skrivning där :D Lite kul...ungefär som att stava fel på ordet stavva. |
|
|
| NightClubber |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Var du en av de jag talades vid med? |
Nopp, det var jag nog inte. Var typ bara inne förutom när du showa :eyes:
Damn jag vill på ett till TC party NU!!! Steve, du kommer på nästa med va? :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NightClubber
Nopp, det var jag nog inte. Var typ bara inne förutom när du showa :eyes:
Damn jag vill på ett till TC party NU!!! Steve, du kommer på nästa med va? :cool: | Självklart... TA TEAM kommer igen å våld gästar.... that´s a promise :gsmile:
Eller hur mindshooter.... |
|
|
| NightClubber |
Steve, du är ju inte inne på ICQ juh :sadgreen:
Dah, glider nog in på din FTP nu och tankar nåt, sitter på 10mbits nu så jag vill bara tanka lite :stongue: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Eller hur mindshooter.... |
You ing bet i will! :disbelief
Du o ja glider juh för fan gratis mannen!
nästa gång tar vi med oss matsäck! Oh yeah |
|
|
| dbl |
så.. äntligen ny avatar + sig... kanske inte passar så bra här... e gjorda för ett grafik forum, men ändå...
siggen använder jag bara för att jag testar en grej för en på forumet.... så jag tänkte att jag kan lika väl lägga in avataren som hör till också |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by dbl
så.. äntligen ny avatar + sig... kanske inte passar så bra här... e gjorda för ett grafik forum, men ändå...
|
vilket grafikforum? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Nyx
vilket grafikforum? |
graphic-forums
e du på nått grafik forum också eller? |
|
|
| mindshooter |
| JAg tycker det är en sån skön grej det där med Sig och avatar...Här på tranceaddict har det verkligen blivit en grafisk grej med många som lägger ner timmar på att göra asjyssta sigs...ger mycket mer känsla till forumet. Och är det bara jag som är så¨jävla glad för regeln vi införde med limits på storleken? Är så irriterad på vissa andra forum där folk lägger upp wallpapers typ. Och signaturerna tar upp mer plats än själva posterna...."less is more" heter det för fan :) dom ska vara små |
|
|
|
|