|
Klotterplank (pg. 670)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Det är skönt man kan ha balkongdörren och fönster öppna i lägenheten sent på kvällen nu när det är så varmt men fan de börjar ju komma mygg nu också :whip: :toothless Redan tagit död på 2 nu på 10 min. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är skönt man kan ha balkongdörren och fönster öppna i lägenheten sent på kvällen nu när det är så varmt men fan de börjar ju komma mygg nu också :whip: :toothless Redan tagit död på 2 nu på 10 min. |
inga mygg här än så länge man jag har fönstret öppnat på max och det känns jävligt bra :D
min pappa mät 47,6 gr. på termometern idag (som hänger mitt i solen på huset) |
|
|
| [SWE]Helios |
| ScuL - Jag hoppas du förstår vad den temperaturmätningen verkligen bevisar. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by [SWE]Helios
ScuL - Jag hoppas du förstår vad den temperaturmätningen verkligen bevisar. |
jep den borde hänga i skuggan där det är 35 :P |
|
|
| [SWE]Helios |
| Allmänbildning ftw |
|
|
| ScuL |
| Inte jag som bestämde att hänga den där, men jag ville bara säga att det är ett bevis på hur galet starkt solstrålarna egentligen är ! |
|
|
| nekholm |
| Sablar, kan inte hitta batterierna till min digikamera.. :( |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by nekholm
Sablar, kan inte hitta batterierna till min digikamera.. :( |
Köp nya då. "Energizer e2 Lithium" kan ta 3107 bilder i ett test jag läste och dom kostar 98kr för 4a st. Andra batterier tex Duracell powerpix tar bara 920bilder och kostar 69kr. :D |
|
|
| nekholm |
| Mmm.. Men då måste jag in till stan.. Kanske det finns några nånstans i huset. |
|
|
| mindshooter |
670 sidor med skitsnack, bra jobbat!
(smyger ut igen) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by mindshooter
670 sidor med skitsnack, bra jobbat!
|
Jag har bara 402 (med 20 posts per page), men mycket är det också. Och på tal om det, så är det midsommar nästa vecka. |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by nekholm
Jag har bara 402 (med 20 posts per page), men mycket är det också. Och på tal om det, så är det midsommar nästa vecka. |
Jag har "bara" 202, tror jag har 50 post per sida ;) |
|
|
|
|