|
Klotterplank (pg. 538)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
någon mer än jag som gjorde högskoleprovet idag.
Fan vad svårt det var. Hata Logikdelen helt jävla körd. Ordkunskapen innehöll inte ett ord som jag kände till.
jaja är man dum så är man |
Beklagar...
Har aldrig gjort provet, kom lätt in ändå. :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
någon mer än jag som gjorde högskoleprovet idag.
Fan vad svårt det var. Hata Logikdelen helt jävla körd. Ordkunskapen innehöll inte ett ord som jag kände till.
jaja är man dum så är man |
Förlåt men själv tycker jag nog att dagens prov är det lättaste av dem jag skrivit, tur att de tog bort block 3 för där var jag så jäla hungrig att jag inte kunde tänka klart! |
|
|
| Amnezia |
hm så vårens prov var enkelt???...fn jag som skippa det, så otroligt tråkigt att sitta där en hel lördag och större delen av tiden man tillbringar där är raster och pauser mellan delarna:rolleyes:
skulle behöva göra det igen bara gjort det en gång och alla säger ju man ofast får bättre resultat ju fler ggr man gör det...tveksam i mitt fall:p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hm så vårens prov var enkelt???...fn jag som skippa det, så otroligt tråkigt att sitta där en hel lördag och större delen av tiden man tillbringar där är raster och pauser mellan delarna:rolleyes:
skulle behöva göra det igen bara gjort det en gång och alla säger ju man ofast får bättre resultat ju fler ggr man gör det...tveksam i mitt fall:p |
Var fem år sedan jag gjorde det sist och ändå hade jag bara 2 fler rätt än sist jag skrev. Tragiskt. |
|
|
| Laszlo |
| Fick hem Carl Cox & Friends-dvd:n idag från Holland... :crazy: :crazy: :crazy: Oj så tjock den är... |
|
|
| fe_maLe |
tjohoo har fått hjälp me smileyproblemet så nu funkar de igen..yay:D :crazy: :eyespop: :stongue: :eyes: :clown: <<--:cool:
om nu nån skulle vara intresserad...hahah.. |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by DjAviander
MSN eller ICQ? |
Datornörden i mig säger helt klart ICQ. Kör fortfarande med mitt 7-siffriga konto från slutet av 90-talet nån gång.. problemet är att om man vill snacka med nåt annat än andra datornördar så måste man ju ha MSN iaf.. körde med miranda ett tag men det strulade en hel del med t.ex. filöverföringar så jag kastade ut det. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Aendy
http://www.aftonbladet.se Allvarligt talat, pojkvännerna till prinsessorna, hur jäla korkad är överklassen? |
resultat i vad?
ser inget om prinsessorna f.ö |
|
|
| Cloudburst |

Maffigt när 30 000 hyllade V Frölunda. ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Cloudburst

Maffigt när 30 000 hyllade V Frölunda. ;) |
Bilden påminner lite om de spelningar jag brukar ha... :p |
|
|
| AC. |
| Förlåt men vilka fan är Frölunda? De ända jag vet som vann i Måndags var Djurgården (mot Häcken med 2-1) |
|
|
|
|