|
Klotterplank (pg. 329)
|
View this Thread in Original format
| U121 |
| quote: | Originally posted by Glorie
det finns en risk att filmen överst på den här sidan kommer bli rolig :D kolla gärna trailern ;)
Fyra nyanser |
Respect to da Killing gang :P |
|
|
| jofawe |
Glorie..
Den verkar grymt kul!
Sg trailern på bio, man undrade vadfan det var som hände :) |
|
|
| Glorie |
*snart 5000 inlägg i den här tråden :) weeeeeeeeee då måste vi göra nåt roligt...
*ida på en föreläsning prata föreläsaren om globalisering och modernisering.. och om hur snabbt kommunikationsmöjligheter utvecklats för människan etc. etc... telefon, dator, internet.. osv :) å så nämnde han att till följd av allt detta... globalisering.. behöver människor små mötesplatser på internet.. i form av discussionsboards.. och dylikt.. gullit tänkte jag och kom och tänka på TA :D hehe där en hel del själar samlats :)
*för övrigt finns det en låt jag hatar mer än ngn annan låt just nu.. och det e en låt som heter "la la la" eller nåt me gunther.. har ni hört den hemska? :nervous: dj'en på BK's (uteställe i stan) har mage att spela den :D helt absurt :)
jofawe... hehe :) coolt :p |
|
|
| reveal |
*för övrigt finns det en låt jag hatar mer än ngn annan låt just nu.. och det e en låt som heter "la la la" eller nåt me gunther.. har ni hört den hemska? :nervous: dj'en på BK's (uteställe i stan) har mage att spela den :D helt absurt :) |
IceKey ska bränna den på audio-cd :nervous: :nervous: :nervous:
(Observera det elita att använda mig utav :nervous: precis som IceKey själv ALLTID gör :D) |
|
|
| Glorie |
hehe ja vi kanske äntligen ska få svar på varför ice_key alltid har med nervous-smiley-gubbar i sina inlägg :)
det här var coolt :D
Skrämde rånare på flykt - med filmjölk
hoho :D
-När han gick framåt mot mig backade jag. Jag plockade hela tiden ner varor från hyllorna och kastade dem mot honom. Flera träffade, säger Kent Wikholm och berättar att han tror att en enkilos sockerförpackning träffade mitt i prick.
:stongue:
Läs hela artikeln ´här |
|
|
| Smekbar |
det finns en risk att filmen överst på den här sidan kommer bli rolig :D kolla gärna trailern ;)
Fyra nyanser |
weeee en av mina bästa polares storasyster har en av de större rollerna i den :) |
|
|
| dbl |
Fyra nyanser |
kanske det... men sitta i över 3 timmar o kolla på killinggänget på bio vet jag ju inte om jag har lust med direkt.... får bli till att hyra eller nåt isåfall... |
|
|
| Smekbar |
frukost: kaffe och marabou apelsinkrokant choklad... skitgött :)
hmmm för övrigt så har jag aldrig fixxat till min dygnsrytm så här snabbt innan. Så sent som i förrgår steg jag upp kl 19... o nu vaknade jag av mig själv, pigg o utvilad kl 7.30, efter att ha jobbat halva dagen igår... fan va gött :) |
|
|
| NooN |
Hmm. Originellt tema. Lite för originellt. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Dear foreign customers,
I am the owner of "Adolph Hitler Bar".
I've been snubbed by some foreign customers ever since I opened a cocktail
bar named "Hitler". But I couldn't answer their questions nor explain my thoughts because of the difficulties of different languages.
I'd like to say that I don't believe that Hitler was a good person either.
I can totally understand why foreigners are upset. I've learned his brutalities against the peace of the world from books, TV and movies.
As you know, Korean had a similar situation with Japan during WW2.
I have upsetting feelings about what Japanese did to Korean as well, If I
saw a bar name "HiroHitto " in other countries, I should feel the same way.
I am not a Nazi, the bar name came out at a meeting with interior designer.
We just wanted a name that can be related to or represent Germany, easy to
remember and easy to design the interior with. We couldn't think about the
history point of view when picking the name. The name "Hitler" was totally meaningless, it was nothing more than a material for the business.
I feel shame and I'd like to make a sincere apology for using the name
without being able to consider how foreigners might feel. I also thank to Mr. Lebow and his wife for letting me know my big mistake and giving me the chance to publish a written apology. |
Tyvärr har jag har igen aning om vem hiro hitto var, men jag e ganska säker på att han inte systematiskt dödade miljontals människor för att dom hade fel religon/hudfärg/åsikt. |
|
|
| DJ_Laszlo |
Fy FAN vad jag är bakfull. Fy fan för Erik Ståhl eller vad nissen nu kan tänkas heta som spelade sjukt bra house hela kvällen på LokalBar igår. Och fy fan för mig som inte kan ha roligt utan att häva i mig fyratusenniohundraåttiosexkommafjorton öl. :whip:
What goes around comes around, antar jag...
+ + + + + + + + + + =  |
|
|
|
|