|
Klotterplank (pg. 788)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Min 2-åriga tid här i Australien närmar sig sitt slut och det är dags att dra sig hem till kalla Sverige inom ett par veckor.
Är faktiskt mest sne att jag missar Future Music Festival som dom ska köra här i Mars.
Kolla linan, helt sjuk :eyes:
 |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by jofawe
Just det .. kanske ska skriva det här med ..
Jag har fått jobb i stockholm, så vid jul går flyttlasset upp :) |
Hur går de jofawe, är du på väg upp? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
Hur går de jofawe, är du på väg upp? |
schhhhh du stör i mitt packande ;)
jag kommer upp den 28 .. ska förhoppningsvis ha hunnit fått ner allt då, annars blir det några turer till växjö så man får ner allt!
ingen som är sugen på min lägenhet? |
|
|
| Laszlo |
schhhhh du stör i mitt packande ;)
jag kommer upp den 28 .. ska förhoppningsvis ha hunnit fått ner allt då, annars blir det några turer till växjö så man får ner allt!
ingen som är sugen på min lägenhet? |
Jag har ju sagt upp min! Blir utkickad den 1 mars och har ännu inte snubblat över något vettigt. Vad är det för lya? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag har ju sagt upp min! Blir utkickad den 1 mars och har ännu inte snubblat över något vettigt. Vad är det för lya? |
Det är en nyrenoverad etta på 43kvm på vårvägen .. bostadsrätt med 1800 i hyra. |
|
|
| Laszlo |
Det är en nyrenoverad etta på 43kvm på vårvägen .. bostadsrätt med 1800 i hyra. |
Ouff - alldeles för litet för mig och alla mina prylar :s
Är ute efter en stor tvåa alt. hyffsat billig trea. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ouff - alldeles för litet för mig och alla mina prylar :s
Är ute efter en stor tvåa alt. hyffsat billig trea. |
en poolare ska sälja sin tvåa på hovshaga.. i boklok-området (närmast evedal/lugnet).
Tror han ska ha 460pix för den.. det är en öppen 2:a på 60kvm |
|
|
| anuga |
| Vill med flytta, men lite jobbigt när jag har mycket på gång här nere. |
|
|
| nekholm |
| Jobbigt med flyttande, med allt packande o upppackande o organiserande o bärande osv |
|
|
| jofawe |
skoja inte att det är jobbigt.
nu har jag sån tur att det enda jag har med mig upp hit till stockholm är min dator och kläderna typ.
Resten har jag på förvaring hos släktingar tills jag hittar ett eget boende ;) |
|
|
| anuga |
skoja inte att det är jobbigt.
nu har jag sån tur att det enda jag har med mig upp hit till stockholm är min dator och kläderna typ.
Resten har jag på förvaring hos släktingar tills jag hittar ett eget boende ;) |
Andrahands, jobbigt. Men det är inte lätt att hitta första hands. |
|
|
|
|