|
Klotterplank (pg. 475)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| Jag kan bara hänvisa till foxnews.. de följer Ivan säkert |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Verkar som Gud (om man nu tror på han) har slagit igång stordammsugaren och rensar i Amerika och där omkring... :D |
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| cviper |
Woot, för första gången spelades det [riktigt] bra musik på en chalmers-fest (nollfinalen igår) :D. Det fanns ett eget dansgolv där det spelades EDM - en hel del trance, lite goa/psy-trance (även lite mainstream och glad-pop :(). Fick höra en hel del "klassiska" låtar, t.ex. Space Melody (riktigt skön låt IMO), Lethal Industry (tror jag), Insomnia (diggar texten till den), ...
I början var det typ en kompis och jag som studsade omkring där ensamma, dels var det nån till. Men mot kl 22:30 kom det en hel del folk (dansgolvet var inte särksillt stort dock).
Det var jäkligt kul, även om det var lite epilepsi-varning över det hela: 3 strobes och massor med rök på en väldigt liten yta. Då och då såg jag inte ens handen när jag hade den 20 cm framför ögonen :toothless
Jag hoppas på mer såna dansgolv i framtiden på CTH ;)
(ett plus i kanten är också att ena dj:n läser på F) |
|
|
| Cloudburst |
Äh, var ju det förra året oxå! :p Var det på samma ställe, i poolen, alldeles vid John L's Pub? Kunde inte gå igår, men förra året så var det oxå bara jag och 2 till i början som hängde där (efter att 90'ies techno hits golvet bytt musikstil) men efter ett tag kom det lite brudar oxå.. ;)
Han spelade lite smått och gått då... Christian gick omkring med en pappbit mestedelen av kvällen som det stod "psytrance!!!??" på och vifte framför dj:arna... jaja lite på dängan var man då... :D |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Äh, var ju det förra året oxå! :p Var det på samma ställe, i poolen, alldeles vid John L's Pub? Kunde inte gå igår, men förra året så var det oxå bara jag och 2 till i början som hängde där (efter att 90'ies techno hits golvet bytt musikstil) men efter ett tag kom det lite brudar oxå.. ;)
Han spelade lite smått och gått då... Christian gick omkring med en pappbit mestedelen av kvällen som det stod "psytrance!!!??" på och vifte framför dj:arna... jaja lite på dängan var man då... :D |
Nej, i år var det uppe (på samma plan som gymnasiksalen) bakom lilla salen. Typ där ingången till hoppborgen brukar vara. Det var inget i poolen i år, inte på nollfinalen iaf. Måste ha missat det förra året, var bara på nollkalaset då. Då kördes det - om jag minns rätt - bl.a. skumm house i poolen.
Måste skaffa en sån där pappbit till nästa gasque; där brukar ju musiken vara ganska sunkig. (och körs det nåt annat än det vanliga så går folk och klagar hela kvällen :whip: ) |
|
|
| Cloudburst |
Åhå, ok på så vis. :) Håller med, musiken är typ alltid sunkig, brukar därför inte gå på sittningar.. :/
Men som sagt, förra året var det fett drag i kårrestaurangen då de körde 90-tals techno hits.. Culture Beat - Mr Vain, Snap, ja typ alla som man vet. Var fett grymt.. :D |
|
|
| ScuL |
visste ni att de ska flytta Kiruna? ... det vär även i de nyheterna här
helt störd :crazy: |
|
|
| Cloudburst |
| ok, hörde nått om det för nån månad sedan...staden riskerar rasa ner i gruvorna de grävt under staden typ..eller snarare staden som brett ut sig över de gamla tunnlarna.. |
|
|
| Cloudburst |
| ok, hörde nått om det för nån månad sedan...staden riskerar rasa ner i gruvorna de grävt under staden typ.. |
|
|
| dj_hysterix |
| yupp hörde att det skulle kosta flera miljoner att flytta hela staden :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
yupp hörde att det skulle kosta flera miljoner att flytta hela staden :rolleyes: |
Miljoner? Miljarder låter i mina öron något troligare...Hur fan flyttar man en stad btw? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Miljoner? Miljarder låter i mina öron något troligare...Hur fan flyttar man en stad btw? |
det kostar 1,3 miljard i Euro enligt Holländskt TV.
hur de gör det?
bara bryta av allt som finns o bygga på nytt annanstans :p |
|
|
|
|