|
Klotterplank (pg. 679)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Lite skiver up 4 grabs, OBS: Sparsamt använda, mkt bra skick !
Airwave - Ladyblue (Antidote/Schulz Remixes) [Bonzai]
Sonorous - Second Sun (Dave Askew/Mirco De Govia [Lost Language]
Kyau vs Albert - Velvet Morning (Megara vs Dj Lee/Org./Digress Sundream)[Euphonic]
Gouryella - Tenshi (Org/Transa) [Tsunami]
Gouryella - Walhalla (Org/Armin) [Tsunami]
Gouryella - Gouryella/Gorella [Tsunami]
Paul Van Dyk - Wir Sind Wir (Club/Dub/Ambient) [Universal]
System F - Exhale (Org/Sander Kleinenberg) [Tsunami]
Pedro Del Mar - Mayela (Org/Hiroshi & Eyerer) [Shah-Records]
Solar Stone - Solarcoaster (Midway/Org) [Lost Language]
Push - Journey Of Life (Rank 1 Mix)/Tranceformation [Superstar Recordings]
Marco V - Simulated (Org/Marco's V.ision) [ID-T]
Super 8 - Alba/Dawn EP [Anjunabeats]
Mike Shiver - Feelings (Org/Rusch & Murray) [Lost Language]
Armin Van Buuren - Burned With Desire (Rising Star Vocal/Ronski Speed Dub) [Euphonic]
Kyau vs Albert - Velvet Morning (Mirco De Govia/Aalto) [Euphonic]
Säljes tilsammans för 800:- dvs 50:- styck. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
Då visar det sig att någon hittat det, ett sc-kort, på marken och lämnat in det i baren och sagt till vakter att hon hittat det.... Lätt att jag blev glad.. Att det fortfarande finns hederliga människor är underbart.. Tack, vem du nu är! |
Härligt! Som sagt, skönt att det fortfarande finns hederligt folk, ibland undrar man ju |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Skönt att höra att det fortfarande finns människor med en gnutta samvete och skam i kroppen.
---
Ikväll ska jag på min blott andra allsvenska fotbollsmatch :) Min barndomskompis som jag känt sedan vi var spermier ska göra allsvensk debut i Östers IF ikväll. Det ska bli kul som fan att se Mario Vasilj från sketna lilla Rydaholm spela från start idag..! :) |
Grattis till honom då :D
Får väl hoppas att det går bra för honom för jag ser att han verkar vara mittback  |
|
|
| jofawe |
Ikväll ska jag på min blott andra allsvenska fotbollsmatch :) Min barndomskompis som jag känt sedan vi var spermier ska göra allsvensk debut i Östers IF ikväll. Det ska bli kul som fan att se Mario Vasilj från sketna lilla Rydaholm spela från start idag..! :) |
Ja det vart en jäääkla massa folk på Värendsvallen idag ... |
|
|
| Vizay |
| Undrar om han får en lika bra start i Allsvenskan som Gabriel Özkan fått i AIK? ;) |
|
|
| Braxen |
Såg att han näta :D |
|
|
| zoric |
Varnad och målskytt!
Det kunde inte ha gått bättre i debuten!
För att inte tala om att Öster låg under med 0-2 efter första halvlek..
 |
|
|
| Laszlo |
FORZA MARIO!!!

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,861745,00.html
Så jävla skönt att han klämde dit den jävlen! Som om det inte vore nog så blev han utsedd till matchens spelare! Varningen fick han för att han drog tröjan över huvudet efter målet. Jävla trams. Detta ska fan firas med en kall jävel, om inte två, bara för sakens skull, sen ska jag försöka få ett par timmars sömn innan det är dags för jobb. Passande nog kör jag budbil för Aftonbladet, så jag blir bland de första att läsa nyheterna i den papperstryckta versionen, även om resten av det som står i tidningen är skvaller :) |
|
|
| zoric |
:toothless
Jag trodde att man bara blev varnad om man tog av sig tröjan när man gjort mål, och jag har ändå följt all fotboll som går att följa sen jag var 4 :D
Kul som fan för honom :D |
|
|
| Laszlo |
| Det trodde jag också - dessutom hade han t-shirt undet så jag blev jävligt förvånad när det gula kortet kom upp...nåja, det var det fan värt! |
|
|
| zoric |
Fan vad skön :toothless
Löjligt, det är sådana regler som inte borde få existera. Man drar på sig en onödig varning för att man firar ett mål och ett par matcher senare kan man vara avstängd pga. det..
..även om det krävs lite fler kort än ett :D
Aja, gött att det gick bra för honom i alla fall :) |
|
|
| Laszlo |
Där har ni anledningen till det gula kortet...:rolleyes:
Har precis hunnit sova fyra timmar - liiiiiiiiiiiite segt att gå till jobbet nu...blä |
|
|
|
|