|
Klotterplank (pg. 472)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
http://www.foxnews.com/
Klick på Video och titta "live" :eek:
de uppdaterar kontinuerligt |
foxnews make you stupid :p
anyway, hade inte tålamod nog med modem =/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sicken elaking
| quote: | Originally posted by St_Andrew
man, you should team up with jofawe in the swedish section on ta. he has got horrible boobs aswell :p | :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
Stormen fortsätter att rasa... så jävla stor...
Den har en radie på ca.140km och blåser ca.165km/h som mest (46m/s)
 |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Stormen fortsätter att rasa... så jävla stor...
Den har en radie på ca.140km och blåser ca.165km/h som mest (46m/s)
|
Såg på Fox news. Idioten Geraldo Riviera stod på Riviera beach på Floridas östkust och gjorde ett live-reportage samtidigt som stormen tog land. Finns en fin gräns mellan scoop och exhibitionism! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Såg på Fox news. Idioten Geraldo Riviera stod på Riviera beach på Floridas östkust och gjorde ett live-reportage samtidigt som stormen tog land. Finns en fin gräns mellan scoop och exhibitionism! |
Ja den spelades in igår... senare på kvällen satt jag och Scul & chattade på MSN då han såg live hur en reporter försökte göra ett reportage fast då var stormen värre, han kunde inte prata knapt och ibland inte alls pga. sand å regn som blåste in i han... :p |
|
|
| jofawe |
tss.. så små han hade.. :P |
|
|
| Laszlo |
hmmm...fick hem tre skivor idag från pulsive media, något som verkar vara promoskivor:
In-telligance - The new label
Überdruck - Now or never
Commander Tom - Attention
Har inte en ANING om varför jag fått dessa....och om detta är promoskivor, varför fick jag då Überdruck-skivan? Den låten är ju knappast ny...
fattar nada...???
Kunde jag inte fått hem några exklusiva råfeta techno-bootlegs istället? ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: |
Überdruck - Now or never
|
men om du vill bli av med den får du väl skicka den till Holland ;)
den är rätt gammal :P |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
men om du vill bli av med den får du väl skicka den till Holland ;)
den är rätt gammal :P |
Nej, den vill jag inte bli av med :) En gammal favorit ju :) Synd bara att jag inte fick den för två år sedan då jag fortfarande var helt nere i den genren :) |
|
|
| Laszlo |
| Någon som vet om det går att uppdatera/ändra ordlistorna till sms-mojjen på sina mobiltelefoner? Jag skulle nämligen spara måååånga sekunde om jag hade en ungersk ordlista i min telefon. Någon som vet om det går att hacka/uppdatera de på något sätt? Telefonen jag har är en Nokia 8310...(tror jag - fick den av brorsan...) |
|
|
| nekholm |
| Där finns alltså ingen ungersk ordlista? Försök då med att använda nån annan ordlista som du inte behöver, skriv nåt ord (som den troligtvis inte känner till) och lägg till det i ordlistan. Skulle kunna tänka mej att det funkar. |
|
|
|
|