|
Klotterplank (pg. 400)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Hehe, påminner om det Southpark-avsnittet där Cartman har samma problem med en katt :D
För övrigt tror jag det är årstiden, väldigt många hundar och katter etc löper nu |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
Så vet vi nu hur det gick =) |
haa haaa, väldigt roligt :D
| quote: | Originally posted by reveal
För övrigt tror jag det är årstiden, väldigt många hundar och katter etc löper nu |
aaa, sa min mamma me, att det är vårkänslor. :stongue: hjälper inte mig :p nu har det pilska odjuret blivit trött av allt jamandes, trampandes och guppandes med rumpan så hon vilar nu, tack och lov. Jag befarar att hon vaknar till liv när jag ska sova igen. :wtf: och om hon sätter igång innan det tänker jag dämpa hennes skrik med en massa trance på hög volym. Det funka förut :disbelief
på tal om väder så har väl LKPG haft Sveriges konstigaste väder idag... först stekande sol och 25 grader eller nåt... därefter mulet, därpå SPÖREGN som följdes av åska och blixtar :eyespop: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
på tal om väder så har väl LKPG haft Sveriges konstigaste väder idag... först stekande sol och 25 grader eller nåt... därefter mulet, därpå SPÖREGN som följdes av åska och blixtar :eyespop: |
eee, är väl inget konstigt med det?
det är väl sånt väder som brukar föreligga ett åskväder? |
|
|
| Laszlo |
hihi...häng på till transylvanien i rumänien, där större delen av min släkt bor. Ett par stekheta veckor i juli slutar alltid på det viset då det spöregnar och blixtrar oavbrutet i några dagar, vilket resulterar i översvämningar i stora delar av landet. Händer nästan varje år - som tur är har jag bara varit med om det en gång när jag varit där nere och hälsat på - alla andra gångerna har det svämmat över typ en vecka efter vi åkt hem till Sverige igen :D |
|
|
| Glorie |
e du från transylvanien? :nervous: neee skoja bara..
idag när jag skulle ha tag på Above & Beyond's hemsida dök jag först på den här:
http://www.abovebeyondtours.com/
(den kom upp först i google)
och därefter
http://www.above-n-beyond.com/
grrrr
nåja, sen kom jag rätt..men då kom det till min vetskap att A&B är tre snubbar? hade jag inte en susning om. när de spela i sthlm var det ju bara två? I vilket fall.. Är det någon som vet vem mer det är än Tony, som snackar i slutet utav en radiorip av Britney Spears - Everytime (above & beyond-mix). Det måste ju vara Jono va? Tycker det låter som en riktig engelskman :p men sen läste jag att tredje medlemmen Paavo bott i England, men det borde vara Jono. Nån som vet säkert? |
|
|
| Laszlo |
e du från transylvanien? :nervous: neee skoja bara.. |
hihi - japp. Är uppväxt bara ett par 6-7 mil från Draculas slott...så bäst för er att ni är snälla mot mig, annars tar jag ett snack med min syssling Dracula :) |
|
|
| Dioxys |
hehe, det förklarar gapet alltså? ;)
no offense :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Är uppväxt bara ett par 6-7 mil från Draculas slott... |
hum :) Uppväxt? Hur länge har du bott i Sverige då? :) jag trodde bara dina mor- och/eller farföräldrar kom från Rumänien typ.
| quote: | | så bäst för er att ni är snälla mot mig |
hehe, ok det ska jag sannerligen vara...:disbelief :p jag vill inte bli biten nånstans! |
|
|
| Laszlo |
hum :) Uppväxt? Hur länge har du bott i Sverige då? :) jag trodde bara dina mor- och/eller farföräldrar kom från Rumänien typ.
hehe, ok det ska jag sannerligen vara...:disbelief :p jag vill inte bli biten nånstans! |
nja...jag satt och funderade lite på det igår faktiskt, vad som klassas "uppväxt". Jag var hur som helst 6 bast när jag kom till Sverige, så jag har bara bott på dätta landet i 15 årar va...
| quote: | hehe, det förklarar gapet alltså? ;)
:haha: Japp :D |
|
|
| jofawe |
nåja, sen kom jag rätt..men då kom det till min vetskap att A&B är tre snubbar? hade jag inte en susning om. när de spela i sthlm var det ju bara två? I vilket fall.. Är det någon som vet vem mer det är än Tony, som snackar i slutet utav en radiorip av Britney Spears - Everytime (above & beyond-mix). Det måste ju vara Jono va? Tycker det låter som en riktig engelskman :p men sen läste jag att tredje medlemmen Paavo bott i England, men det borde vara Jono. Nån som vet säkert? |
Above and beyond är tre, (saxat från www.anjunabeats.com)
Above & Beyond are without doubt one of the most exciting talents in the global dance music scene today. Their genre-defining productions - often released on their own Anjunabeats label - have become an essential tool for the world's leading DJ's and have set the benchmark for the new generation of trance producers. Above & Beyond - aka Jono Grant, Tony McGuinness and Paavo Siljamäki - have recorded under a number of different aliases: Aalto, Dirt Devils, Free State, Mike Koglin vs. Jono Grant, Nitromethane, Oceanlab, P.O.S and Tranquility Base.
så är det =) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hehe, det förklarar gapet alltså? ;)
:haha: :haha: :haha: :haha: :crazy: |
|
|
| ScuL |
jag vet inte hur det vanligtvis är i Sverige men i central och sydeuropa är det mer än vanligt att det kommer åska efter heta dagar.
åtminstone jag är van med det :D
i Frankrike och Spanien är det oftast även värre.. (gigantiska hårda smäller finns det där) :p |
|
|
|
|