|
Klotterplank (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
| hahaha... Jag är inte jätteallergisk, men det kliar i halsen och grejer.... Det är sjukt gott. Lite stryk får man väl ta. |
|
|
| Vizay |
haha ja så länge det inte dödar så tycke rjag du ska fortsätta ;)
hur brukar du äta din avocado då? :) |
|
|
| King of Clubs |
t.ex. på macka, men mest i sallad.
Men jag är en värdelös kock(KoC....eehe) ska du veta. Jag käkar ute hela tiden. Om du är ute efter recept så är jag inte rätt snubbe att fråga.. :D |
|
|
| dbl |
herregud... ni låter ju som tjejer.. speciellt vizay ;)
stick till foodaddict forums istället ;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag käkar ute hela tiden. Om du är ute efter recept så är jag inte rätt snubbe att fråga.. :D |
Hehehe...Vem gör inte detta....Är stammis på många ställen i stan.....
Behöver inte säga till vad jag ska äta längre när man kommer då är det illa... |
|
|
| muffgreven |
| Jiiihaaa weee ! im am i Junior Tranceaddict! :D |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by x-dream
Hehehe...Vem gör inte detta....Är stammis på många ställen i stan.....
Behöver inte säga till vad jag ska äta längre när man kommer då är det illa... |
Samma här, bara dom ser min bil glider in på parkeringen så sätter dom igång att laga det jag ska ha.. synd att det blir så dyrt bara.
-Treo- |
|
|
| Glorie |
hehe, va sjukt pinsamt att d vet vad d ska göra! haha
btw
ere nån som känner igen dessa lyrics?
"Feel your way through the darkness Guide your soul into the light Swim into the open water Drift on the tides that you may find Find your soul in the sunrise Look around you can see it in their eyes
Be as one together, Rise up as the emptyness subsides "
ja har skrivit upp dem, för ja tyckte att de var bra å att låten var bra...men nu vet ja inte längre vilken låt det e ju! ja e så duuum :)
har glömt....:(
den som knäcker nöten ska få en puss på kinden å en stor kijaaam :):rolleyes: ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tänkte först det kunde vara Aeon - Masterpiece Of Emotion men det var det ju inte.... |
|
|
| AC. |
Aeon - Masterpiece Of Emotion har väl inga vocals i huvudtaget?
Till saken...
låten du söker är: Cass and Slide - Perception (Vocal mix) |
|
|
| Vizay |
jo men visst har masterpiece of emotions vocals....fast inte så långa som glorie beskrev...
like sundays, on a calm blue ocean,
you spread yourself, in my emotion
där har du dom :D |
|
|
| King of Clubs |
Faan vad Cass & Slide - Perception är grym. Ännu en låt som jag aldrig kan tröttna på.
AC. beat me to it, så det bidde ingen puss på kinden den här gången heller. Damn!
:D |
|
|
|
|