|
Klotterplank (pg. 547)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Börjar du känna dig ensam Pjox? :D..
Ang. artikeln i Aftonbladet. Ta det med en stor nypa salt, jag menar så många "experter" som sitter på den skitblaskan så.
Ta mitt favoritexempel:
"Vanlig hosta kan vara oupptäckt sjukdom." "Hela listan, kolla om DU är drabbad!"
Om den är oupptäckt hur faaaaan vet Aftonbladet om det då?
Blockmongon hela högen.. |
hehe, håller med, hur mkt sånt som helst!
Fast värsta rubriken jag sett tycker jag ändå var precis efter 11e sept, "Värsta scenariot: Alla ansvariga för terrorattacken döda i attentatet" (nått i den stilen, kommer inte ihåg exakt citat, men var en hel artikel om hur hemskt det skulle vara om det inte fanns nån bakom som man kunde ställa till rätta/hämnas på)... wow, det skulle verkligen ha varit en mardröm, jag menar, inget al queda, vad skulle värdlen ta sig till?! :rolleyes:
går aldrig in där om jag inte blir ditskickad av nån.... |
|
|
| dbl |
| ähhh.. tycker det e skit kul att läsa på aftonbladet.. e ju sånna saker som gör tidningen kul att läsa.. hehe |
|
|
| Christian Ö. |
haha på en fest i helgen så va det en kille som kallade sig dj, han hade spelat in ett set med ett mjukvaruprogram till sin Ipod och hade sedan kopplat in den i stereon och stog med Ipoden i handen och sa att han va DJ :P När jag fråga varför han inte körde med hårdvaror så sa han att jag va dum i huvet som betalade för sånt, till och med betala för skivor (han hade tankat all sin musik)...
Vilka nötar det finns. |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Precis hemkommen från en liten minisemester... Uppsala rekommenderas starkt på valborg! Är helt sjukt sliten nu...:clown: |
Oh yes, helt klart! kom precis hem därifrån nu.. :cool: |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
haha på en fest i helgen så va det en kille som kallade sig dj, han hade spelat in ett set med ett mjukvaruprogram till sin Ipod och hade sedan kopplat in den i stereon och stog med Ipoden i handen och sa att han va DJ :P När jag fråga varför han inte körde med hårdvaror så sa han att jag va dum i huvet som betalade för sånt, till och med betala för skivor (han hade tankat all sin musik)...
Vilka nötar det finns. |
Hohoho :D.
Underbart :stongue: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Vilka nötar det finns. |
Förlåt, men sådan jävla idioter vill jag bara strypa. Rada upp de och sätt ett skott i bakhuvudet på de... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Treo
Oh yes, helt klart! kom precis hem därifrån nu.. :cool: |
aahhh samma här.. värre supande får man leta efter:D |
|
|
| DjAviander |
Måste bara få fråga.
Varför suger känslor så in i helvete?
Och varför måste det göra så ont att göra slut?:whip::whip::whip::whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Måste bara få fråga.
Du de vette fan men man känner att man lever åtminstånde...
En gammal silverräv som mig själv kan ju åtminstånde lugna, informera & bekräfta att tiden läker alla sår :)
Det går fler tåg som de heter... de e sant ! |
|
|
| Kongo_kim |
| köpte en dator igår på blocket. en typ 2,6GHZ eller nåt snt för 3000kr. Wiee nu måste jag fylla den med härlig trance |
|
|
| November |
Måste bara få fråga.
För att man ska veta att man lever..
Om det inte gör ont så är man nog död :(
Men faktum kvarstår hur klyshigt det än låter..tiden läker alla sår ;) |
|
|