|
Klotterplank (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
japp ja har sett dem me stryka omkring.. även procacia me finfin tomteluva :)
ja kanske ska möta typ mer än 10 holländska TA's på fest på nyår.. hohohohoho Undrar om man vågar sig dit asså ;) tveeeksamt :D :D :D | Du våga ju inte komma på kryssen ;) Så det förvånar mig att du vågar dra iväg så där...
Men jag hoppas du får as kul tjejen... vi e alla avis som inte ska med :gsmile: |
|
|
| Vizay |
| säg till om nån hittar en killevioppenspik så jag kan förlja med i glories ficka ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du våga ju inte komma på kryssen ;) Så det förvånar mig att du vågar dra iväg så där...
Men jag hoppas du får as kul tjejen... vi e alla avis som inte ska med :gsmile: |
hehehhehe :) A, tack tack :) ja ska dansa lite för er me... ;) |
|
|
| muffgreven |
| Hej alla trevliga! tack för den posten trevliga SteveTranz4ever! Hmm.. har kollat igenom några threads och jag måste få säga att ni verkar ha ett riktigt trevligt forum! :gsmile: |
|
|
| Glorie |
muffgreven.. hehehe.. har nog sett att du e från norrland asså.. jaaa meee :) fast ja bor inte där nu :)
skrattar lite åt ditt nickname...asså...känns som du får åka in på forumappearancelistan :p |
|
|
| Vizay |
välkommen hit muffgreven å oracaz å han tredje som jag inte kommer på namnet på nu ;)
btw. glorie borde inte du få en utmärkelse för intimast avatar? :p |
|
|
| Glorie |
hahhaha, tyst med dig ;)
du vet naaadaaa ;) :)
har just varit på förhandsvisning av "Mitt stora grekiska bröllop" tror ja den heter...
hmmmz.. inget ja rekommenderar att ni betalar för.. väldigt väääldigt förutsägbar film... redan efter typ 15 min in i filmen. sånt e lite tråkigt... men sen var d ju en komedi så lite fick man allt skratta... hela biopubliken skrattade rejält asså.. det e lite kul när d blir så me.. att heeeela salongen e me på varenda skämt, även om d kan bli lite störigt i längden.. själv skrattar man ju inte åt allt precis :) |
|
|
| Vizay |
hmm ere bara jag eller känns det som ett grovt ämnesbyte från glories sida? ;)
nae skämt å sido....går inte så ofta på bio själv, ser mest riktigt stora filmer som nya starwars, sagan om ringen, matrix osv...orkar inte bry mig om dom mindre kända filmerna....dom laddar jag hem istället |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Glorie
hahhaha, tyst med dig ;)
du vet naaadaaa ;) :)
|
Jag vet dock allt! :p :D |
|
|
| Glorie |
, läs detta!!!!!
Ja tror inte mina ögon.. ja trodde man kunde överleva typ...nå dagar bara utan mat...
skumt...
oj oj va jag ignorerar exon å vizay nu.. släpp det ;) |
|
|
| Vizay |
hihihi glorie...när ska hela sanningen komma fram då? :p
men damn....2 år utan fast föda...då kan man fan inte måbra, måste man ju va ett benrangel bara :wtf: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by muffgreven
Hej alla trevliga! tack för den posten trevliga SteveTranz4ever! Hmm.. har kollat igenom några threads och jag måste få säga att ni verkar ha ett riktigt trevligt forum! :gsmile: |
You bet we do ;)
Välkommen i familjen!
Fredagen närmar sig! Imorn är det sagan om ringen! på Onsdag är dett uppvisning, på fredag är det NORRKÖPING! På lördag träffa bruden, på söndag jobba, på måndag fira julafton med farsan, på tisdag fira julafton med morsan och på onsdag med tjejen. ojoj..vilken vecka :) |
|
|
|
|