|
Klotterplank (pg. 292)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| förstod dig på direkten scul.. bara dem andra som e lite trögfattade.. haha ;) |
|
|
| quilly |
| Bara ett tillägg som är eg. helt vädelöst, men många syftar på ett tillstånd på manliga attribut när man säger "morning glorie" :clown: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by quilly
Bara ett tillägg som är eg. helt vädelöst, men många syftar på ett tillstånd på manliga attribut när man säger "morning glorie" :clown: |
Let's don't go there quilly :) (det stavas förresten med -y och inte -ie ;) så de såååå
scuuuul... bli inte upprörd :) :nervous: jag fattar bättre nu |
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by Glorie
Let's don't go there quilly :) (det stavas förresten med -y och inte -ie ;) så de såååå
scuuuul... bli inte upprörd :) :nervous: jag fattar bättre nu |
Stavning?? Det uttalas lika iaf.. ungefär :tongue2 |
|
|
| Vizay |
| tänkte ju påpeka att kombinationen med morning blir nått helt annat men de verkar som folk hann före ;) |
|
|
| St_Andrew |
kärt barn har många namn eller hur brukar dom säga... :p
| quote: | Originally posted by dbl
förstod dig på direkten scul.. bara dem andra som e lite trögfattade.. haha ;) |
hehe jag fatta oxå, så stfu bitch :p |
|
|
| St_Andrew |
*lyssnar*
låter bra, iaf dom 10 första sekunderna som jag hört =) |
|
|
| Vizay |
just nu ere envio - touched by the sun å innan det så vare as the rush comes (armin remix)
nästa blir trevlig den me å låten efter det osv osvosv ;)
LYSSNA! ;) |
|
|
| Treo |
| lyssnar.. hmm, okänd låt för mig.. aja, det duger :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Treo
lyssnar.. hmm, okänd låt för mig.. aja, det duger :) |
Ferry corsten - rock your body
Oj nu kom visst tiesto traffic oxå...
omg, vizay is on fire! :D |
|
|
| Vizay |
yaaa fick till övermixningen fint mellan rock your body å traffic :) precis som jag ville att den skulle gå för en gångs skull ;)
men överlag ganska shabby mixande av mig, e öfr trött för å va 100% seriös, sov bara 4h inatt :p |
|
|
|
|