|
Klotterplank (pg. 590)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ingen hardstyle? Vad snackar du? Luna, Dana och Darkraver spelade på Black 2003...mådde ju illa efter ett tag. Men visst. Det var alldeles för hårt och Darkraver körde ju hardcore. :nervous: |
Syftade på meagmixen, glömde skriva det:D |
|
|
| K-PAXian |
Oh... My... GOD vad jag är uttråkad!! :nervous:
Sitter på jobbet och krupp för att jag är så uttråkad! Inte ens musiken får mig att känna någon glädje. Ugh!
Vad ska man göra? Man kan ju inte gå hem än heller. :whip: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Oh... My... GOD vad jag är uttråkad!! :nervous:
Sitter på jobbet och krupp för att jag är så uttråkad! Inte ens musiken får mig att känna någon glädje. Ugh!
Vad ska man göra? Man kan ju inte gå hem än heller. :whip: |
gör mina läxor ;) |
|
|
| K-PAXian |
gör mina läxor ;) |
Hehe, skolarbete och jag går ej hand i hand. Vi är som två minuspoler som försöker gå mot varandra. ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej så här är det.... jag har Bredbandsbolaget 10Mbit (10sänd+10mott) och har så haft sen 2001 men senaste dagarna har det sett ut så här :D
Sänd 10 som noramlt faktiskt ändå ligger på 8-9
Mott. nästan 76 som normalt ligger på 10

Hoppas de håller i sig ett tag :D |
|
|
| jofawe |
tufft!
hoppas du inte får en räkning efter det sen! |
|
|
| reveal |
Tips till Steve (och andra som tar skärmpdumpar): Alt + Print Screen kopierar bara det aktuella fönstret, så behöver man inte klippa ut en viss del :)
För övrigt hoppas jag att Laszlo har fel, har varit tråkigt om trance dog ut tycker jag... |
|
|
| benni |
| FAN jag skulle vilja se Sasha spela på slagthuset back2back med John digweed!!! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by benni
FAN jag skulle vilja se Sasha spela på slagthuset back2back med John digweed!!! |
word the f**k up, men jag hade ännu hellre sett de spinna av ett fyratimmarsset mellan 0200-0600 på luciakryssningen... :D å andra sidan - kommer någon av dessa prog-gudar hit så skiter jag i om de så spelar på en sunkig svettig jävla bar ute i hovmantorp, bara någon bokar de :) |
|
|
| benni |
word the f**k up, men jag hade ännu hellre sett de spinna av ett fyratimmarsset mellan 0200-0600 på luciakryssningen... :D |
jaja..... jag med säkert :p
bara se dom spela b2b över huvudtaget :p |
|
|
| mr_fisken |
word the f**k up, men jag hade ännu hellre sett de spinna av ett fyratimmarsset mellan 0200-0600 på luciakryssningen... :D å andra sidan - kommer någon av dessa prog-gudar hit så skiter jag i om de så spelar på en sunkig svettig jävla bar ute i hovmantorp, bara någon bokar de :) |
Missade du Sasha och James när dom var är 2003 på munchen? |
|
|
|
|