|
Klotterplank (pg. 490)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
det är lite skum faktiskt.
här har vi 16 olika politiska partier.. i USA bara 2 stora och 2~3 som är liten såvitt jag vet. finns inte ett chans i världen att en av de små partier kommer att få fram deras utvalda person som president. |
|
|
| St_Andrew |
| jo, stor del av problemet är att om man röstar på nån av dom små kandidaterna så går dom rösterna till spillo... dom borde ha som i andra länder, att tex om inte Nader vinner så ger han rösterna till tex Kerry, så inga röster går till spillo... |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
wooops, im sorry, cleared now anyway...
doesnt seem as exciting anymore tho, cuase it seems like it will only be in aria, not in bell center! so more like a normal event =/ |
good boy:p...I'll send u another pm about that event..although I dont think I will make it:( ....
| quote: | | But vote kerry :thepirate |
done:p:clown: |
|
|
| jofawe |
Miz Picci:
Why did you vote for Kerry?
Don´t like the politics Bush are doing or just up for a change? |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by jofawe
Miz Picci:
Why did you vote for Kerry?
Don´t like the politics Bush are doing or just up for a change? |
both:p Bush has failed and I think its about time to let somebody else try to do a better job than Bush has done....
:rolleyes: :) |
|
|
| ScuL |
| I hope he'll win it... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
both:p Bush has failed and I think its about time to let somebody else try to do a better job than Bush has done....
:rolleyes: :) |
exactly my thoughts ... :nervous: |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by GyLLe
en till grej..
har fastnat på låtar som tex. prytz- call on me och axwell - feel the wibe... Å har noll koll på artister/grupper som gör liknande musik. Nån som har nå tips? Å vad kallas den musik grenen/stilen egentligen? |
det e puure house:)
hm..kommer int epå så många artister nu.många som gjort en lr ett par låtar bara å så typ...men typ Jose Nunez, Danny T, Roger Sanchez,stonebrigde,Prydz, mkt som släpps från bolaget Subliminal osv.....:) |
|
|
| ScuL |
| tycker milo - drop the pressure är kul och stiligt |
|
|
| benni |
@GyLLe:
gå till www.releaseyourself.com och lyssna på roger sanches radio shows för mer sån musik :)
jag skulle nog kalla det funky house |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by benni
@GyLLe:
gå till www.releaseyourself.com och lyssna på roger sanches radio shows för mer sån musik :)
fick inte igång hans shows där, inte i winamp iaf... är det något annat man ska köra med?
<3 house :toothless |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by Amnezia
det e puure house:)
hm..kommer int epå så många artister nu.många som gjort en lr ett par låtar bara å så typ...men typ Jose Nunez, Danny T, Roger Sanchez,stonebrigde,Prydz, mkt som släpps från bolaget Subliminal osv.....:) |
Tack! Använder du din ICQ nått.. du är iaf addad :)
| quote: | Originally posted by benni
@GyLLe:
De ska jag göra! |
|
|
|
|