|
Klotterplank (pg. 610)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Kaos is hela Europa :| |
|
|
| mr_fisken |
Cloudburst:
Har du öppnat några speciella portar för mail? Går inte skicka saker till min outlook mail:rolleyes: |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Cloudburst:
Har du öppnat några speciella portar för mail? Går inte skicka saker till min outlook mail:rolleyes: |
Inte loggat in på min hotmail på typ 3 år så...nej jag har inte gjort nått. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Inte loggat in på min hotmail på typ 3 år så...nej jag har inte gjort nått. |
outlook kan användas till vanliga smtp-konton också...stöd för hotmail implementerades inte i outlook förän för 3-4 år sedan.... |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Laszlo
outlook kan användas till vanliga smtp-konton också...stöd för hotmail implementerades inte i outlook förän för 3-4 år sedan.... |
Jag menar att jag använder inte hotmail alls. Har aldrig heller vidarebefordrat nått mail till outlook. |
|
|
| mr_fisken |
| nu funkar det, tack igen pöjkar |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by zoric
Kaos is hela Europa :| |
den galning som jag är har jag använt "snökaoshelgen" för att köra bil till Frankrike :D muhaha :disbelief
hade faktiskt inga problem alls trots att jag inte kunde köra 130km/t som vanligt - tog mig 1 timme längre.
ska posta bilder sen |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by ScuL
den galning som jag är har jag använt "snökaoshelgen" för att köra bil till Frankrike :D muhaha :disbelief
hade faktiskt inga problem alls trots att jag inte kunde köra 130km/t som vanligt - tog mig 1 timme längre.
ska posta bilder sen |
hehe, cool :D |
|
|
| Cloudburst |
Seriöst, detta börjar bli jobbigt...
"- The root certificate from "supa.mine.nu" is not known to Opera. Opera cannot decide if this certificate can be trusted."
Ploppar upp konstant på SWETA. Nån som har nån länk eller nått som jobbar sig. |
|
|
| Laszlo |
"- The root certificate from "supa.mine.nu" is not known to Opera. Opera cannot decide if this certificate can be trusted."
Ploppar upp konstant på SWETA. Nån som har nån länk eller nått som jobbar sig. |
Opera? omg...FireFox ftw :) |
|
|
| zoric |
Det ploppade upp för mig tills igårkväll. Sedan fixade det sig av en okänd orsak, Vet inte varför dock..
Byt till Firefox :D |
|
|
| Cloudburst |
"Byt till firefox"
Nej. :p
Gillar Opera bättre, plus att det är bättre. ;) |
|
|
|
|