|
Klotterplank (pg. 603)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Braxen
hehe, den när han typ bollar med ribban från straffområdsgränsen ? ;) :crazy: .. sick |
Är det verkligen inte trickfilmat? Lite som de där basketspelande skateboardåkarna? |
|
|
| Laszlo |
| Det finns inte en chans att det där är äkta...skulle han kunna träffa ribban tre gånger i rad bara så, även efter åtta miljarder försök, så borde han kunna klistra en stillaliggande boll i krysset på nio frisparkar av tio....men visst, jag förnekar inte att det är grymt :) |
|
|
| ShyTrance |
skulle inte förvåna mig om d inte var äkta... men jag hoppas att d 100% sant :P
så jävla grym han är |
|
|
| Jeremy H |
Haha, no way att det är sant :)
Är ju sjukt svårt i sig att ens få ribträff... att sen träffa ribban så att bollen studsar tillbax till en.. och dessutom flera ggr i rad? :p |
|
|
| Braxen |
omg, you guys, you guys !
Da Hool MEET HER AT THE LOVE PARADE PART 1
Electron011
Antoine Clamaran & Joachim Garraud 2005 rmx'es
GE MIG !
:crazy: |
|
|
| Christian Ö. |
jaaah!:D
Slutförde precis min första låt(finns iof fortfarande ganska mycket pill kvar om man vill, skulle kunna ändra rätt mycket på ljud och sånt men det får duga, är en hel låt ialla fall)!!! har säkert försökt göra låtar i mer än ett år nu men inte orkat slutföra dem, äntligen hade jag tåldamodet:) Känns as härligt, kanske inte så jätte bra låt men att slutföra den var ett stort lyckande:haha: |
|
|
| St_Andrew |
| Lägga ut på internet? :p |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Lägga ut på internet? :p |
Preciiiiz.. sample lr stfu ;) |
|
|
| Christian Ö. |
Det är ju bara pinsamt, ni kommer skratta:nervous: Men what the heck:D
jäävligt enformig och okreativ, men det är min första låt i cubase (och över huvudtaget för den delen!) Gjorde den här mest för att prova mig fram och se vad som händer om jag "trycker på den knappen" om ni fattar... så ha INGA förväntningar :p
Christian ö. - 1st beat |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Det är ju bara pinsamt, ni kommer skratta:nervous: Men what the heck:D
jäävligt enformig och okreativ, men det är min första låt i cubase (och över huvudtaget för den delen!) Gjorde den här mest för att prova mig fram och se vad som händer om jag "trycker på den knappen" om ni fattar... så ha INGA förväntningar :p
Christian ö. - 1st beat |
Helt okay imo! Nån mer duktig får ge en längre review :p |
|
|
| Teddy Bastard |

:crazy: :crazy: |
|
|
| zoric |
| Jag hatar D-LINK 604, Rent skit. Har fan inget internet :| |
|
|