|
Klotterplank (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
ok här i stockholm brukar vi navigera efter gator men jag hör att ni navigerar efter första bästa specialbutik på landet.....
lixom mm jag ska till rusta....ok först tar du höger vid biltema....sen åker du en kilometer tills du kommer till bauhaus...då tar du höger två gånger för att sedan ta vänster vid k-rauta.....sen e du framme vid rusta efter 1km :p |
|
|
| AC. |
| De flesta bussarna i sthlm har gps navigering iaf de nya... |
|
|
| MiB |
puuuuuuuuuuuuuh nu har man badat klart... så nice det är när det är kyligt ute =)) en timme o kokhett vatten... nu mår man som folk igen =)))
en kall whiskey på detta så skulle kvällen va gjord =) |
|
|
| mindshooter |
Har just kommit hem från min polare efter att ha sett The green mile för andra gången i mitt liv. Denna gången var jag fullt koncentrerad och jag kan säga utan överdrivt att detta är en helt otroligt brilljant utformad film som liksom ifrågasätter hela vårt sätt att leva. Precis som en film ska vara. Den leker med alla våra känslor. Både glad, ledsen och arg va jag flertalet gånger under filmen.
Den som inte sett denna film. Den har missat något!
ÄCKLIGT bra som jag brukar säga, tack Stephen King :) |
|
|
| MiB |
laddade precis ner Pink's nya video Family Portrait på svcd.. inte för att jag lyssnar på sånt maniskt men måste säga att det e nog fan en av dom bästa videona jag har sett...den lilla tjejen som mimar o spelar sin roll i videon gör det så sjuuuuukt bra asså.. får gåshud när man ser den =)
hehe..
måste ju då tillägga med oxå att man drar ner kai tracid - trance and acid så man inte får på nöten nu =) hahaha
nää men seriöst.. NÅN måste ju hålla med att den e bra som bara den..
(sen pink med lite smör på.. inga fel det inte) *asg*
:eek: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har just kommit hem från min polare efter att ha sett The green mile för andra gången i mitt liv. Denna gången var jag fullt koncentrerad och jag kan säga utan överdrivt att detta är en helt otroligt brilljant utformad film som liksom ifrågasätter hela vårt sätt att leva. Precis som en film ska vara. Den leker med alla våra känslor. Både glad, ledsen och arg va jag flertalet gånger under filmen.
Den som inte sett denna film. Den har missat något!
ÄCKLIGT bra som jag brukar säga, tack Stephen King :) |
håller med dig.. ruggigt bra film.. o när du ändå pratar stephen king.. vad är det på tv nu då då.. hehe It på femman.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Somnade tyvärr ifrån SK's Det igår, men man har ju sett den ett antal ggr...
Någon här inne som kollat på Tom Hanks och Steven Spielberghs Bands of brothers än då?
Har dragit ner ca halva serien (10 avsnitt och 1 dokumentärdel), den ska visst vara ruggigt bra den serien..
Längtar tills jag kan sätta mig nån helg och "tokkolla" igenom 11 rullar...:D |
|
|
| Vizay |
| vare bara jag som grät som fan under the green mile....det är enda filmen jag kollat på som har fått mig att börja gråta tror jag :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vizay
vare bara jag som grät som fan under the green mile.... |
me too, kanske inte som fan... |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Somnade tyvärr ifrån SK's Det igår, men man har ju sett den ett antal ggr...
Någon här inne som kollat på Tom Hanks och Steven Spielberghs Bands of brothers än då?
Har dragit ner ca halva serien (10 avsnitt och 1 dokumentärdel), den ska visst vara ruggigt bra den serien..
Längtar tills jag kan sätta mig nån helg och "tokkolla" igenom 11 rullar...:D |
band of brothers e nog en av dom bästa serier jag sett asså efter 24 =)))
10 timmar med saving private ryan...såååååååå bra..drog ner den oxå o kolla på allt i ett streck.. =) hehe.. |
|
|
| lonne |
Inget fel med att gråta till en rulle grabbar, jag själv kan bli
skitledsen när jag läser om våldtäkter, sexuella övergrepp mot barn
och annat elände. Nu till saken Green Mile.....ärligt, larvigare
rulle får man leta efter. |
|
|
| Glorie |
Mib, weee.....ja håller mee.. Pinks nya video e skitbra å låte meee :D
film som ja alltid gråter till t.ex. e "City of Angels"