|
Klotterplank (pg. 667)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Ärligt så tycker jag inte att 2an har varit så tung som alla säger och som jag väntat mig. Visst det ska bli så sjukt jäävla skönt med lov nu men jag hade faktiskt väntat att det skulle vara tyngre. Jag tror mycket ligger i planering och inte "skjuta" saker framför sig även om jag är väldigt duktig på att just skjuta på saker till sista dagen:rolleyes: |
Jag är också bra på att skjuta på saker, det är nog bäst att göra de saker som är mest i nöd, de som man får betyg i 2an.
Kurser som man har i 3an kan man lika gärna lägga lite åt sidan med tanke på att man måste reda upp en del andra saker :D
Jag är värdelös på att planera, och även när jag planerar har jag fullt upp med andra saker och kommer aldrig igång med det jag skulle göra.
Det är jag, Haha :toothless |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by reveal
På tal om studier så klarade jag min sista tenta för en månad sen :) Efter 17 år i skolan kan jag numera stoltsera med titeln "civilingenjör" :D
Grattis till alla er som tar studenten, men det är nu de riktiga studierna börjar :p |
Stort grattis! :)
Har själv bara 3år kvar på min civilingenjörsexamen :p
Lutar iofs åt att det blir 4 eftersom jag vill ut i världen och resa lite nästa år :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
På tal om studier så klarade jag min sista tenta för en månad sen :) Efter 17 år i skolan kan jag numera stoltsera med titeln "civilingenjör" :D
Grattis till alla er som tar studenten, men det är nu de riktiga studierna börjar :p |
grattis!
vad lite mer specifikt har du läst till? :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
grattis!
vad lite mer specifikt har du läst till? :) |
Tackar Jeremy och Vizay!
Jag har läst datateknik på LTH. Slutade plugga för ett år sedan (hade pluggat klart då så att säga) och började jobba, men hade då en enda liten förarglig tenta efter mig. Nu var det dags att klara den :) |
|
|
| zoric |
| Grattis härifrån också Reveal :) |
|
|
| Pjox |
| Grattis grattis Reveal :) |
|
|
| jofawe |
grattis reveal!
har en kompis som också är klar på LTH nu, han bidde en elektroingenjör och ska börja jobba på Oskarshamns kärnkraftsverk nu i sommar :)
Kul att folk klarar det! |
|
|
| montana |
min telefon blev totaldemolerad idag, jag satt och lyssnade på musik i minidisken och märkte inte av när min telefon ramlade av fickan på hoodtröjan ner mitt på gatan vid övergångstället, sen gick jag typ ner för gatan och så märker jag att jag att inte finns i fickan, sen går tillbaks och mitt när man gör det så kör en lastbil över mobilen. inte ens simkortet funkar på en annan telefon som jag testade på. helt at, men mieh, jag hade direkt inga pengar på kontantkortet och det var inte ens en bra telefon (ericsson t68), den hadde lite problem ibland med menyer etc. får fixa en ny telefon senare ba.
och btw grattis reveal |
|
|
| reveal |
Tack allesammans! :)
montana: Du förlorar iaf inga pengar på att SIM-kortet pajade, du lär ju få behålla samma "konto" när du fixar nytt SIM-kort. Surt ändå :( |
|
|
| ExOn |
| Jisses! Helvetes massa pages nu. Snart tar det ju upp halva sidan. :tooth: |
|
|
| oFFbalaNce |
| Måååste..... produuuuucera..... muuuusik..... pallar...... inte..... jobbaaaaaa..... meeeeer..... idag!!!! gaaaaaaaah!!!! :whip: |
|
|
| Smeagol |
Bra jobbar Reveal! ;)
Själv fick jag veta att jag får en doktorandtjänst i höst! Partikelfysik. :D
Tjoho!! |
|
|
|
|