|
Klotterplank (pg. 482)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Jo vi har en hel del lediga dagar, har inte koll på alla men det är mycket av ekonomiska skäl som dom tar bort en dag till förmån för Nationaldagen... |
|
|
| jofawe |
men scul... är inte era helgdagar bara en anledning till att ha ytterligare en edm fest?
ni har ju queensday .. ffs ... kommer ihåg det som var iår när Armin å Ferry å gänget spelade .. suck ..
Iofs är det kul att 6:e juni ska bli helgdag, fast.. är det inte 7:e som borde vara det ... man ska ju festa på nationaldagen, så måste man ju vara ledig dagen efter =)
personligen tycker jag att någon annan helgdag kunde fått stryka på foten .. jag menar, midsommardagen.. halllåååå det är ju ändå en lördag!
Annandag pingst är ju en långhelg.. hehe 6:e juni kan ju komma vilken dag som hellst... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
men scul... är inte era helgdagar bara en anledning till att ha ytterligare en edm fest?
ni har ju queensday .. ffs ... kommer ihåg det som var iår när Armin å Ferry å gänget spelade .. suck ..
|
ah precis. det var den 30 april jag snackade om ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
ni har ju queensday .. ffs ... kommer ihåg det som var iår när Armin å Ferry å gänget spelade .. suck .. |
Ungefär som att varenda helgdag är ett skäl för varenda svenne att supa skallen av sig :D |
|
|
| reveal |
hmm.. jag har tydligen fått en flickvän.. som jag aldrig träffat ,... hahaha! |
Hmmm? Utveckla! ;)
Nån som kollade? Hade varit fett att åka ut i rymden, när jag har råd så åker jag :D |
|
|
| ScuL |
det kostar 170.000euro/person :eek:
kanske blir billigare när det blir varjedagsmat ;) |
|
|
| MiB |
| quote: | | Nån som kollade? Hade varit fett att åka ut i rymden, när jag har råd så åker jag :D |
jupp kollade =) fetaste flygplanet som tog upp den lilla som hängde under.. dom lär ju visat på nyheterna lite då o då.. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Hmmm? Utveckla! ;)
|
haha.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Hmmm? Utveckla! ;) |