|
Klotterplank (pg. 202)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
så går det när man har socialdemokraterna vid makten :rolleyes:
btw: coola bilar :D |
|
|
| mindshooter |
| jag äar bara glad att jag slipper skolan på måndag..låt dom hålla på :p |
|
|
| ShyTrance |
kom nyss hem från bio, såg the matrix reloaded.. vilken film! :D jättegrymma effekter gillar inte "slutet" dock... =/
som vanligt så krånglar SL när man ska åka hem, ban-arbeten :whip: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
kom nyss hem från bio, såg the matrix reloaded.. vilken film! :D jättegrymma effekter gillar inte "slutet" dock... =/
som vanligt så krånglar SL när man ska åka hem, ban-arbeten :whip: |
Avslöjande... grön linje söderöver... eller? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Avslöjande... grön linje söderöver... eller? |
what else ;) dopm gillar att hacka på oss...underbart |
|
|
| dj_hysterix |
bah..skitSL :p
Köpte mina första vinyler ! :D :toothless
Spirallianz nya album och S.H.O.K.K - FOLIE A DEUX
:gsmile: |
|
|
| ShyTrance |
såklart d e gröna linjen =/
grattis hysterix :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
Är det bara jag här som inte har mycket att sympatisera med denna strejk? Än mindre om nu kollektivtrafiken ska börja sympatistrejka.
Är inte sympatistrejk samma sak som att sluta laga och äta mat bara för att man tycker synd om dem som inte får någon mat i tex somalia?
nåja, så här kan det gå med stora fackförbund som vill ha lite mycket att säga till om, för att glida över på något helt annat så tycker jag inte om fackförbund i huvudtaget. Det ända de kan göra någon nytta är att jobba för säkerheten. lönerna ska de ge fan i.
|
håller fullständigt med...när dom börjar drabba fel människor med sin strejk så har det gått för långt...
såg ett inslag för några veckor sen om en kille vars företag i stort sett håller på å krascha bara för att dom strejkar...sen ska dom på alla oss i sthlm genom å döda lokaltrafiken så vi inte kommer till skola och ydlikt....idioter :whip: :whip: :whip: |
|
|
| reveal |
| en tenta avklarad, en kvar... |
|
|
| mindshooter |
H-VETE vilket åskväder!!!!!!
Vaknade av den värsta jävla smällen jag hört....rutorna klirra nästan och billarmen gick igång...jag typ trodde att det var en bomb trött som jag var...höll på att skita på mig.... :nervous:
Bra sitta-inne väder dock :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vaknade av den värsta jävla smällen jag hört....rutorna klirra nästan och billarmen gick igång...jag typ trodde att det var en bomb trött som jag var...höll på att skita på mig.... :nervous:
Ja när man åkte till jobbet imorrse kände man att nåt var på gång å vips trodde man det var kväll igen å sen börja vädergudarna ha räjjVparty med skyarnas 1.2 gigawatts strobbar och otroliga men skumma bas gångar... :toothless
Det hann hända lite grejjer
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,311744,00.html |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ah! Satans jävla piss väder!
Ja skulle ju iväg till en polares land å festa lite. :( |
|
|
|
|