Sorry... ftpn e inte igång just nu... fan inget funkar som det ska med nåt nuförtiden.....
SteveTranz4ever
Även om jag är allt annat än en äkta rocker så tycker jag de e rätt ballt att jag vi ska hyra ut och jag ska köra ut 5 faxar som Rolling Stones å deras team ska hyra på Grand... Ska upp i topp sviterna idag... imorrn kommer dom och stannar en vecka...
Vizay
oavsett om man lyssnar på musiken eller ej så kan man ju inte frångå att rolling stones är ett av dom mer framgångsrika banden i världen, sen ere fan inge fel på deras grejer dom gör tycker jag :D
steve nu kan man ju nästan säga att du känner hela rolling stones...ja menar du kör ut faxar till deras rum, hur close e inte det i vänskap :p ;)
Treo
Vore kanske läge att ta med varsin rullator åt dem oxå..
spana in denna post jag gjorde om ett spel som håller på o bli klart =)) ser mycket lovande ut.. =)))
Dioxys
ser skithäftigt ut! men som alla andra jävla nya datorspel så kräver de en pc för en ungefär 25-30 000 och är högst 6månader gammal..
det här verkar defenitivt inte som ett undantag... nej, konsolspel ska det vara :p
Vizay
jaja de va ju tur att stalker inte va så snyggt dårå...kanske jag kan spela på min begagnade dator dårå....dvs den som e begagnad om en sisådär 20 år :p
robstar
Grymt spel som satan!!! :eek:
Brukar aldrig spela spel på datan men de här måste man ju ha! :tongue2
MiB
quote:
Originally posted by robstar
Grymt spel som satan!!! :eek:
Brukar aldrig spela spel på datan men de här måste man ju ha! :tongue2
3 st spel som kommer bli ruggigt bra...
S.T.A.L.K.E.R.
HALF LIFE 2 (mumma.. ni ska se videona till det wooow)
DOOM 3
dbl
quote:
Originally posted by MiB
3 st spel som kommer bli ruggigt bra...
S.T.A.L.K.E.R.
HALF LIFE 2 (mumma.. ni ska se videona till det wooow)
DOOM 3
half life 2 måste man ju bara ha... längtar efter att det ska kommer :)
robstar
quote:
Originally posted by MiB
DOOM 3
Ja trodde de redan hade släppts. :conf:
Kul att Doom kommer tillbaka iallafall. :)
ice_key
Doom 3 & Half-Life 2 kommer kräva ganska mycket utav din burk, men en P3 1Ghz, 512Mb, Radeon 8500 och uppåt, nVidia Ti4600 / FX korten kommer att vara minimum :toothless... så det kommer man att klara galant :stongue: