|
Klotterplank (pg. 541)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by P4z!
längtar tills de fixar in Europa också, då blir det leka! |
Snåla jäla lantmäteriet drog ju in sin. Fanns ju innan så att man kunde titta på flygbilder över hela Sverige på www.lantmateriet.se.
edit: aha, hittade det, låg väl gömt: www.lantmateriet.se/sbindex.htm |
|
|
| jofawe |
Dags för ett massmord? ;) |
|
|
| mr_fisken |
fett synd, hoppas allt löser sig för dig:gsmile: |
|
|
| jofawe |
Jävla skit..
Blev påkörd bakifrån idag av en Röd VW Golf modell äldre och skruttig.
Jag fick tvärnita för en moped i en rondell (jävla a-stolpe till att trolla bort saker). Då hörde jag hur bilen bakom försökte stanna också (lösgrus.. ska fan klaga hos komunen, hade det varit sopat så hade detta aldrig hänt).
Så nu är min kofångare bak bucklig och repig.
Tråkigt. |
|
|
| Cloudburst |
Det är fan nästan så jag själv får lust att ringa dem.. :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
hehe, jo ar nogorlunda forbannad!!!! ska uppdatera er pa vad som hander, for kommer nog aka in i mer skit kommande veckorna.. haha
har swamper gjort det igen btw? teckenkodningen verkar helskum! iaf for mig! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jävla skit..
Blev påkörd bakifrån idag av en Röd VW Golf modell äldre och skruttig.
Jag fick tvärnita för en moped i en rondell (jävla a-stolpe till att trolla bort saker). Då hörde jag hur bilen bakom försökte stanna också (lösgrus.. ska fan klaga hos komunen, hade det varit sopat så hade detta aldrig hänt).
Så nu är min kofångare bak bucklig och repig.
Tråkigt. |
Alltså det är så jobbigt med sånt där skit... trist när du har en ny fin bil också Patrik
Jag har inte annat än otur med min bil jävul... har haft 2 inbrott i år i ena bilen (i januari) haft inbrottsförsök i min Nissan förra året samt att kopplingen pajjade på den men de e nu fixat men då pajjade istället batteriet och nu startmotorn... när jag fixat det så ska ena drivknuten bytas sen ska lite parkeringsskador från folk som kört i i mig när dom inte lyckats fickparkera ordentligt lagas OCH sen ska jag sälja fanskapet !!!
Sen kan jag räkna upp ca.10 liknande tillbud till men orkar jag fan inte :mad: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Alltså det är så jobbigt med sånt där skit... trist när du har en ny fin bil också Patrik
Jag har inte annat än otur med min bil jävul... har haft 2 inbrott i år i ena bilen (i januari) haft inbrottsförsök i min Nissan förra året samt att kopplingen pajjade på den men de e nu fixat men då pajjade istället batteriet och nu startmotorn... när jag fixat det så ska ena drivknuten bytas sen ska lite parkeringsskador från folk som kört i i mig när dom inte lyckats fickparkera ordentligt lagas OCH sen ska jag sälja fanskapet !!!
Sen kan jag räkna upp ca.10 liknande tillbud till men orkar jag fan inte :mad: |
Ofyfan.. Du kanske skulle skaffa dig en bil i gummi eller nått?
jag upptäckte nu att bilen som körde på mig var en Nissan Micra.
Pratade med han som körde och vi ska skriva ner en skaderapport nu i efterhand tillsammans med våra små vittnen (hans flickvän i sin bil å min kompis i min).
Så ingen försöker lura nån här.
Det enda kluriga är att hans bil står på hans farsa och då kan ju hans farsa tokvägra att erkänna..
då blir det jobbigt. |
|
|
| Cloudburst |
| Visste ni att MacGyver heter Angus i förnamn? :stongue: |
|
|
| nekholm |
Har jobbat 3 lördagar i rad, så nu är det skönt att ha hela veckoslutet ledigt  |
|
|
| St_Andrew |
| Så en 19 årig utbytesvän till mig dog idag av en hjärtattack :( Kände han inte så väl, men hade träffat han vid ett par tillfällen. Hursom jävligt tragiskt när en så ung person dör. Extra tungt för föräldrarna med, att vara så långt borta från deras enda barn när nått sånt händer... :( |
|
|
| jofawe |
FAN VAD JAG ÄR KLANTIG!!!
Jag skulle adda lite musik till winamp igår, så jag gjorde som jag brukar.. fast.. ändå såå fel.
Markerade allt, höll inne shift och råkade trycka delete. och sen läste jag inte vad som stod så jag tryckte enter..
så ALLT jag laddat hem de senaste året är .. borta |
|
|
|
|