|
Klotterplank (pg. 373)
|
View this Thread in Original format
| GyLLe |
| steve>>> hoppas din kväll blir bättre än din dag... men du kommer säkert bli tagen av nån civilare på Sander Kleinenberg å bli tvungen att följa med till stationen å lämna drog prover!!! :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
steve... såna är alla mina dagar.. | Då måste du va klantigare än jag... jag tror nämligen en del otur och liknande man har i livet beror på inställning och ens egen klumpighet eller lathet. Men mycke verkar fan va en jävla test för att gud vill se om man e kapabel att mörda nån bara för att allt går snett hela tiden. Jag får vara glad att det bara är idag allt e knas :)
Har en kul kväll att se fram emot i alla fall :)
Gylle: Ja du jag lämnar nog brillorna hemma iaf annars kommer dom undra varför jag har stora pupiller (jävla offer... det är för jag har solbrillor i ett mörkt rum)
[Special Quote]
| quote: | Originally posted by jofawe
kan ju informera att jag ibland snubblar på mina egna fötter...
hmm.. |
Men du är ju en skön lirare ändå... du får leva med att stappla runt ibland :D Eller så får du kapa fötterna ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Då måste du va klantigare än jag... jag tror nämligen en del otur och liknande man har i livet beror på inställning och ens egen klumpighet eller lathet. Men mycke verkar fan va en jävla test för att gud vill se om man e kapabel att mörda nån bara för att allt går snett hela tiden. Jag får vara glad att det bara är idag allt e knas :)
Har en kul kväll att se fram emot i alla fall :) |
kan ju informera att jag ibland snubblar på mina egna fötter...
hmm.. |
|
|
| dj_hysterix |
fan skulle gå o se envio ikväll men det sket sig pga. av dåliga vakter! :mad:
fick stå o frysa häcken av mig för ingenting!!:confused: :wtf: :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| skulle ha ett bra liv, men det sket sig, flickvännen gjorde slut... :mad: :( :confused: |
|
|
| GyLLe |
I dag???
Hmm det var tråkigt att höra. Hoppas ditt liv löser sej ändå.. :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
skulle ha ett bra liv, men det sket sig, flickvännen gjorde slut... :mad: :( :confused: |
Då kan jag mynta ett uttryck som är sant "Tiden läker alla sår"
Cheer up dude :clown: |
|
|
| ShyTrance |
d går över erik ;)
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
skulle ha ett bra liv, men det sket sig, flickvännen gjorde slut... :mad: :( :confused: |
Hur lange hade ni varit tillsammans? |
|
|
| Connector |
weeee, fick min tidining idag :D :D :D
Få se om man orkar läsa den... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
weeee, fick min tidining idag :D :D :D
Få se om man orkar läsa den... |
hehe.. har beställt flera sånna gratis erbjudanden.. men slutar alltid med att jag typ bläddrar igenom lite snabbt.. ibland inte läser nånting. och sen ligger den bara o skräpar.. hehe |
|
|
|
|