|
Klotterplank (pg. 566)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
steve.. smart skrivet.
men det kommer nog bara motivera dem mer.
skit i att ha en bil... enklast! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tror ni verkligen dom skulle tänka så... att jag skrivit lappen bara för att dölja mina värdesaker och vill ha dom ifred... Menar det står ju i klartext vad som gäller... Det sista skulle man kunna ta bort ang. vandalisering.
Det övre kanske triggar dom till att bara slå in en ruta dock :(
Men fan jag e så less så jag tänker göra ett försök :whip: |
|
|
| ScuL |
| Kan du inte ställa billen i en annan kvartär eller nånstans det finns mindre tjuvar? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
Kan du inte ställa billen i en annan kvartär eller nånstans det finns mindre tjuvar? |
Tyvärr har jag väldigt dålig koll på vart brottslingar verkar :toothless
Typ överallt !!! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tror ni verkligen dom skulle tänka så... att jag skrivit lappen bara för att dölja mina värdesaker och vill ha dom ifred... Menar det står ju i klartext vad som gäller... Det sista skulle man kunna ta bort ang. vandalisering.
Det övre kanske triggar dom till att bara slå in en ruta dock :(
Men fan jag e så less så jag tänker göra ett försök :whip: |
Inte helt omöjligt.
Det är ju bara småglin som gör inbrott nu förtiden ändå, likaså med vandalism..
Annars tror jag ganska garanterat att du kommer hitta en bild på din lapp på buzz :P |
|
|
| jofawe |
FÖr er som missat det så har SVT börjat köra Rederiet igen. . WIeee!

"Gud? Vad har han som inte jag har?" Uno efter att ha blivit övergiven av en nunna.

"Vaddå, hon är ju inte ens utklädd ju!" Joker kommenterar att Bengtsson vinner maskeradtävlingen utklädd till djävul.
Källa:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=28976
SVT1 fredag 1 juli 2005 kl 21.00.
Därefter sänds avsnitt 2-18 måndagar - torsdagar kl 17.45 i SVT1. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by jofawe
FÖr er som missat det så har SVT börjat köra Rederiet igen. . WIeee!

"Gud? Vad har han som inte jag har?" Uno efter att ha blivit övergiven av en nunna.

"Vaddå, hon är ju inte ens utklädd ju!" Joker kommenterar att Bengtsson vinner maskeradtävlingen utklädd till djävul.
Källa:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=28976
SVT1 fredag 1 juli 2005 kl 21.00.
Därefter sänds avsnitt 2-18 måndagar - torsdagar kl 17.45 i SVT1. |
Såg ett avsnitt idag! :D
Har typ sett vartenda avsnitt av serien! |
|
|
| Jeremy H |
| Rederiet.... vad är det för fel på er?!?!?! :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Rederiet.... vad är det för fel på er?!?!?! :p |
+1 :)
Jag kan stolt meddela er att jag aldrig i hela mitt liv sett ett endaste avsnitt av serien...och lika glad är jag för det :)
Något som jag kollat på maniskt, praktiskt taget dygnet runt den senaste veckan är ED...ni vet serien om "the bowling alley lawyer" som gick på femman innan...älskar serien. Phil Stubs är brutal.. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Inte helt omöjligt.
Det är ju bara småglin som gör inbrott nu förtiden ändå, likaså med vandalism..
Annars tror jag ganska garanterat att du kommer hitta en bild på din lapp på buzz :P |
Vem lämnar sin lap-top i bilen om natten på en offentlig parkering ? :rolleyes: :)
Appropå Rederiet.... hon som spelar Reidar Dahlens fru såg jag senast idag, brukar handla på kondiset bredvid mitt jobb... se där :rolleyes:
Jo och han som spelar Uno har jag sett några ggr i Vivo butiken nära mitt jobb... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vem lämnar sin lap-top i bilen om natten på en offentlig parkering ? :rolleyes: :)
|
nuuuu förstår jag ingenting |
|
|
| SteveTranz4ever |
nuuuu förstår jag ingenting |
Okej nu missuppfattade jag (sov bara 2 timmar i natt) brukar kalla min lap.top för lappen... tänktei nte på att buzz var buzz bazooka utan trodde de va nån marknadsplats på nätet :crazy:
Steve must need sleep ! |
|
|
|
|