|
Klotterplank (pg. 521)
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by nekholm
Det där är alltid tråkigt.. Länge tillsammans?
Penisen i ketchupen var tydligen en svamp. Läste det nånstans.. |
Mja, längsta förhållandet hittills, så det sög..
D.v.s. hon gjorde slut dagen innan tre månaders..
Det skumma är att jag först nu, ca. 2 veckor efteråt börjar sakna henne, eller någon iaf :P..
Men men, nu kan man inte älta gammalt crap, move on, thats the way of life :)
Jo jag hörde också det, men vilken jävla svamp ser ut så?! :haha: |
|
|
| Jeremy H |
(Users Browsing this Forum: reveal, Gate 42, dbl, Amnezia, Laszlo, staz, Smekbar, Versace, St_Andrew, NooN, Hauken, Kvicket, Chrill, November, Jeremy H)
Vet inte om jag nånsin sett så mycket folk online samtidigt här? :) |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
(Users Browsing this Forum: reveal, Gate 42, dbl, Amnezia, Laszlo, staz, Smekbar, Versace, St_Andrew, NooN, Hauken, Kvicket, Chrill, November, Jeremy H)
YEah rock on! |
|
|
| November |
Neej.. Inte jag heller..
Men iofs jag är ju rätt ny här så ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Vi har nån tråd någonstans om SWETA rekord... tror de ligger där på 15 eller nåt innan... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vi har nån tråd någonstans om SWETA rekord... tror de ligger där på 15 eller nåt innan... |
Tangerat isåfall :cool: |
|
|
| Jeremy H |
Doh :p Måste vara bäst för 2005 iaf :clown:
Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt glad idag! Flyttade till Gbg för att plugga i höstas och har haft stora problem med bostad sen dess... En polare som jag skulle dela en lgh med bangade bara 2 veckor till skolstart.. Jag lyckades då, som tur är, att få tag i ett rum som jag hyrde av en som redan hyrde i andrahand själv en dag före skolstart .. bodde där i ett par veckor..och har nu bott andrahand på ett annat ställe och så vidare.. Hade idag bara 1månad kvar tills det var dax att flytta igen.. Men så mirakulöst nog så vann jag idag en budgivning på en 1a med billig hyra och 5 minuters gång från skolan! Skriver på kontraktet imorn! :gsmile:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Aendy |
| Laszlo: Är det så att du möjligen åkte med Cinderella den 18/2 i år? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Laszlo: Är det så att du möjligen åkte med Cinderella den 18/2 i år? |
Nope - de enda kryssningarna jag någonsin varit på är de som Monday Bar arrangerat...hur så? |
|
|
| ScuL |
YAY! För den första gång i 10 år har vi fått mer snö än bara ett fåtal centimeter i Holland. Det ligger typ 15cm för min dörr nu men i de Nordliga delerna ligger det 30cm.
Se bilder här:
http://www.nu.nl/news/490279/10/Zwa...28video%29.html
Resultat: de bilköar som är vanliga trots de är mindre nu för att regeringen har varnat folket att INTE LÄMNA HUSET. |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by ScuL
YAY! För den första gång i 10 år har vi fått mer snö än bara ett fåtal centimeter i Holland. Det ligger typ 15cm för min dörr nu men i de Nordliga delerna ligger det 30cm.
Se bilder här:
http://www.nu.nl/news/490279/10/Zwa...28video%29.html
Resultat: de bilköar som är vanliga trots de är mindre nu för att regeringen har varnat folket att INTE LÄMNA HUSET. |
haha! "Varing! lämna inte huset det har kommit snö" :toocool: |
|
|
|
|