|
Klotterplank (pg. 320)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
yay!
jag fick min digitalkamera idag :)
skaffade den på lördag via internetet som julklapp till mig själv :D
en canon ixus 400

inkl 256 minne och en extra batteri..
och den är jätte små också :)

så nu är jag glad... nu kan jag fixa bilder från fester i Holland :D
(och den reser självklart med när jag går med på kryssningen i mars) |
|
|
| nekholm |
Snyggt ScuL :) Min farsa har en liknande, en Canon Ixus v3. Jag har önskat en digikamera till julklapp, hoppas att tomten hämtar en..
BTW, det heter jätteliten, inte jättesmå ;) |
|
|
| nekholm |
Clicka bliden för att se den större (1024x768) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by nekholm
Snyggt ScuL :) Min farsa har en liknande, en Canon Ixus v3. Jag har önskat en digikamera till julklapp, hoppas att tomten hämtar en..
BTW, det heter jätteliten, inte jättesmå ;) |
Jenny (glorie) har också en V3 och Steve har en SD10 aka Ixus I.
Men den här är 4.0mpixel och 3x zoom, tror inte att de andra har det :) Den är verkligen jättefin så min dag är gott redan.
(Skillnaden mellan små och liten är irriterande, samma gäller också mera och flera)
förresten... det finns ingen snö här :( :mad: :whip: |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by ScuL
förresten... det finns ingen snö här :( :mad: :whip: |
Här finns det :D
Det är jättehalt också, igår åtminstone. Jag körde i stan, och skulle svänga i en korsning. Kör sakta och svänger på ratten, o swisch så är bilen tvärs över vägen.. :crazy: Tur att det var enkelriktad väg, och ingen annan i närheten. |
|
|
| dbl |
woooo.. lyckat jul väder här alltså...
va snöigt och fint vid 12 snåret igår när jag gick hem från en polare... och idag på morgonen när man vaknar så e det ingen snö kvar.. hehehehe |
|
|
| dbl |
| ska aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig mer supa... :p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by dbl
ska aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig mer supa... :p |
Moha... :haha: hur många gånger har man inte hört sig själva kräkas ut de orden? |
|
|
| Kongo_kim |
| Så har jag sagt i två år och jag har hållt mitt ord |
|
|
| dbl |
ska AAAAALLLDDRRRRIIIIIIIIIGGGGGG mer dricka tequila iallafall...
kan jag hålla lättare.. hehe :p
e så jävla bakis så det inte e sant.. har inte druckit tequila på evigheter o bidde nåååågra för många igår.. hehe |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by dbl
ska AAAAALLLDDRRRRIIIIIIIIIGGGGGG mer dricka tequila iallafall...
kan jag hålla lättare.. hehe :p
e så jävla bakis så det inte e sant.. har inte druckit tequila på evigheter o bidde nåååågra för många igår.. hehe |
Om du inte hade druckit för många tequilas igår hade du inte varit bakis idag. Be smart, Be responsible. :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Om du inte hade druckit för många tequilas igår hade du inte varit bakis idag. Be smart, Be responsible. :p |
va ju inte mitt fel..... ehm... kan ju inte säga nej när nån bjuder.... hehehehe... eller bjuder igen riktigare sagt
förresten.. vad gör man när en tjej vill bli kk med en???
hehe.. jobbiga e bara att jag vill ju ha hennes kompis.. så det kan ju bli problem där..... baahh... nån som vill bilda singel 4 ever klubb med mig??? hehe :p |
|
|
|
|