|
Klotterplank (pg. 641)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by zoric
.något som Arsenal förhoppningsvis inte gör :haha:
|
..försöker du va lustig ? .. :mad: .. alla fotbollsälskare borde uppskatta Arsenal som med sitt fantastiska kortpassningspel kan demolera vilket motstånd som helst, i sina bästa dar :cool: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Braxen
..försöker du va lustig ? .. :mad: .. alla fotbollsälskare borde uppskatta Arsenal som med sitt fantastiska kortpassningspel kan demolera vilket motstånd som helst, i sina bästa dar :cool: |
Haha, Arga Fisken :toothless
Nej, jag ser fram emot de två drabbningarna, både på Delle Alpi och på Highbury. Kommer att bli mycket intressant, Henry mot sin gamla klubb där han inte lyckades alls, Vieria mot sin gamla klubb, Svenskmötet mellan Zlatan och Fredrik ;)
Dock så är jag osäker på Vierias status just nu även om han gjorde en ganska bra match mot Livorno igårkväll. Men Trez har börjat producera mål igen, och viktiga sådana :) |
|
|
| Braxen |
| Grejen e att d bara e bra för Arsenal att alla tror på Juve, likadant som d va mot Real, folk i alllmänhet verkar inte fatta vilket bra lag Arsenal är när d väl klaffar för dom .. skulle va så jävla skönt å sätta dit juve å visa Vieira att han valde fel som lämnade... |
|
|
| zoric |
Jag var fast besluten om att Arsenal skulle ta sig vidare mot Real Madrid och med tanke på vad man har presterat under Champions League i år är det inte konstigt.
Men Real Madrid och Juventus är två olika lag, Juventus har två skepnader, de kan spela oerhört säkert defensivt för att sedan gå på snabba kontringar. De kan även föra en match i 90 minuter, beroende på om de måste gå framåt.
Nu hade Bianconeri enorm tur på Delle Alpi mot Werder Bremen, men samtidigt gjorde man 4 dåliga minuter i Tyskland, och vipps så var Werder i överläge, när tyskarna sedan gjorde 0-1 efter 13 minuter i Italien, såg det ännu mörkare ut. Men Juventus fortsatte att kämpa och kom tillbaka, gjorde två mål och missade enormt mycket.
För om det är något som kommer att knäcka Juventus, så är det att man missar på tok för mycket samtidigt som Arsenal är effektivt även om det var si och så med det mot Real Madrid. Den största skillnaden är att Juventus är ett lag, som sliter och kämpar för varandra, dessutom är Juves försvar inte jämförbart med Real Madrids, enorm skillnad då vi har Thuram och Canna i mitten, och förhoppningsvis Zambrotta tillbaka till fighten den 28e Mars (En dag efter min födelsedag), det skulle vara en fin present om vi lyckades få ett bra utgångsläge för returen i April.
Jag underskattar absolut inte Arsenal, och det gör förmodligen inte Juventusledningen heller, för udnerskattar man lag som Arsenal, får man faktiskt se sig utslagna av de ;) |
|
|
| Braxen |
Förhoppningsvis får Juve d ltie svårt me tempot på Highbury, och har vi en Henry i toppform som vi måste ha om vi ska vinna så spelar d ingen roll vilka juve har som mittbackar, han springer 8or runt er ändå ;)
Väl mött!
 |
|
|
| zoric |
Haha, och du var inte lite kaxig :D
Jag hoppas i alla fall att vi får två bra matcher, att Vieria och Emerson tar bort Arsenals mittfältare och att vi sedan kan vinna matchen rättvist.
Jag skulle inte heller ha något emot om Arsenal vann Champions League, för det är ett bra lag och mitt favoritlag i EPL. Absolut ingen skam att förlora mot de :)

..men se upp med Trezeguet |
|
|
| hustler |
Adriano tar annars båda..
 |
|
|
| Laszlo |
Äh
Ni har inte en suck...säger bara:
just fan - united har jy floppat totalt iår. :nervous: