|
Klotterplank (pg. 178)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| Någon som vet om Joop - Act Of God (Hard Trance Edit) har släppts än? Älskar den låten! |
|
|
| Glorie |
| men ajjjjj, ja har trampat snett.. så ja kan inte trycka ner ordentligt, måste stödja på vänster sida av foten. ajjj, d gör så ont :( Jävla dumma constructionyard ja bor på, glömde att steget ner från dörren var typ 35 cm högt :( |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
men ajjjjj, ja har trampat snett.. så ja kan inte trycka ner ordentligt, måste stödja på vänster sida av foten. ajjj, d gör så ont :( Jävla dumma constructionyard ja bor på, glömde att steget ner från dörren var typ 35 cm högt :( |
Högläge och hård linda direkt på så lät det vara borta om några dagar. |
|
|
| Glorie |
jamen, ja kan inte sätta på linda själv :( :) vet inte hur man gör ajjj, har inget sånt heller juh :) ack och ve...
högläge me foten? har ja inte tid me, kan ju inte bli sängliggandes pga av detta... Huh! :D |
|
|
| cviper |
| urk, kom hem från en vecka semester .. err... från en skolresa. Mår inte så bra just nu; förmycket Stroh Rum eller ngt :p |
|
|
| x-dream |
men ajjjjj, ja har trampat snett.. så ja kan inte trycka ner ordentligt, måste stödja på vänster sida av foten. ajjj, d gör så ont :( Jävla dumma constructionyard ja bor på, glömde att steget ner från dörren var typ 35 cm högt :( |
Ajdå tjejen...Låter ju inte bra ju....Ska jag komma å börja jobba nu kanske? ;) |
|
|
| Glorie |
hahaha...:stongue: :stongue: jaaa, ja känner mig lite handikappad! du kan få börja med att gå å handla.. nääää, skojjar :D
Ja tänkte iaf. tipsa om en dokumentär som jag tycker alla ska se, den går på onsdag i Tv4 klockan 20.00 tror ja.. och heter "Vi fick låna en ängel" Handlar om rattfylleri :( |
|
|
| x-dream |
Okej säger vi så då da...Köper med mig lite goda saker....
Btw köpte lite morötter å dip idag...;) Blev så sugen när vi prata om det igår ju... |
|
|
| dbl |
fan va bakis jag va igår va... va på fest hos en polare.. han och en annan polare fyller ju år nu.... men pga att den ena jobbade fram till 4 så va jag snälll och drog hem till honom innan och hjälpte till lite med maten och så vi skulle äta... så vid 3 tiden började vi dricka.. han och jag alltså och vid 5-6 när vi skulle äta så va jag... ehm... ganska packad redan... medan han fixade köttfärsen till taco'n så dracj jag ju typ 2 öl och 1 shoot extra så han mådde rätt bra... sen så kom dem som kom till maten också igång efter en stund... men vid 8 tiden så kom resten av folket helt nyktra medan vi höll på för fullt....
men det va jävligt kul... vi var typ indelade i 3 grupper.
4st satt inne i hans rum och snackade... dem som kom efter maten satt i vardagsrummet och snackad medan jag en polare och 2 tjejkompisar låg i en soffa i ett annat rum och pratade :D
eller rättare sagt jag låg på soffan, han på golvet.. knödde ner honom lite granna bara :p
men ball va det :) :rolleyes: :toocool:
ne, dags att fortsätta vila nu känner jag |
|
|
| Dioxys |
cviper: var har du varit någonstanns? :)
glorie: men ååh :( har de inte fixat ingångarna än???? :(:whip: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
glorie: men ååh :( har de inte fixat ingångarna än???? :(:whip: |
neeee :(
cool signatur ja snava över ida :p
 |
|
|
| mindshooter |
neeee :(
cool signatur ja snava över ida :p
|
hehe den e skön som fan....diggar alla fina färger i din oxå :) Plummet låten knäcker förresten, har den i min sommarmix.
Kolla till din sig igen dock..den är för stor :) |
|
|
|
|