|
Klotterplank (pg. 591)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Missade du Sasha och James när dom var är 2003 på munchen? |
För två år sedan var jag ung och dum och förstod mig inte på mig inte på prog alls, så ja, tyvärr gjorde jag det :( |
|
|
| Amnezia |
missa den kvällen me....gayness...dags dom kommer tillbaka, på kryssen hade ju inte varit dumt, men skulle ju inte bli mer prog där på länge:(
å ikväll missar man özze och desyn på trädgårn gbg med:wtf: :wtf: tror det kommer bli en galen kväll där:toocool: |
|
|
| Laszlo |
| Någon som känner till något bra FTP server program? ZFTP som jag använder är busenkelt men det är något som inte stämmer med det...när jag försöker öppna huvudfönstret för att komma åt programmet så får jag ett meddelande som säger att "ZFTP är redan igång"..jävla mysko...har funkat klockrent innan..funkar inte att ominstallera eller någonting..:( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Någon som känner till något bra FTP server program? ZFTP som jag använder är busenkelt men det är något som inte stämmer med det...när jag försöker öppna huvudfönstret för att komma åt programmet så får jag ett meddelande som säger att "ZFTP är redan igång"..jävla mysko...har funkat klockrent innan..funkar inte att ominstallera eller någonting..:( |
Kolla att det inte ligger nån process i bakgrunden å lurar...
Annars kan jag rekommendera Serv-U, enkelt och smidigt :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Kolla att det inte ligger nån process i bakgrunden å lurar...
Annars kan jag rekommendera Serv-U, enkelt och smidigt :) |
Jag har pillat fram och tillbaka med processer i evigheters evigheter men inget funkade. Hittade ett prog som heter Encrypted FTP...smitidgt som bara den, med en massa avancerade inställningar också för den som vill pilla med sånt...perfa :)
http://www.snapfiles.com/freeware/s...wftpserver.html
Nr fem uppifrån. |
|
|
| SilverX |
[kladd]
Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!
[/kladd]
:D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SilverX
[kladd]
Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!
[/kladd]
:D |
Har du rökt på eller? :p |
|
|
| montana |
 |
|
|
| reveal |
antar att detta är nåt extremt fett? är dåligt insatt i vilka skivor/låtar som är värdefulla... |
|
|
| montana |
| nä, tycker att låten är skitdålig, skulle inte vilja äga låten heller, men titta på textlappen |
|
|
| P4z! |
| testpressar anses väl vara mer sällsynta.. osv |
|
|
| montana |
| inte den lappen, den under den |
|
|
|
|