|
Klotterplank (pg. 153)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| Precis....om jag verkligen e kär i henne...alltså riiktigt kär...då kommer jag fortfarande va kär då hon lämnar honom...de e då man tar chansen...dumt å försöka annat |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vizay
Precis....om jag verkligen e kär i henne...alltså riiktigt kär...då kommer jag fortfarande va kär då hon lämnar honom...de e då man tar chansen...dumt å försöka annat |
Å andra sidan kan det bli en VÄLDIGT lång väntan... tro mig... väntar än... |
|
|
| Vizay |
aaa vet....fast med tanke på dom indikationer jag märkt senaste dagarna så...hmm...antingen leker hon bara totalt med mig eller så vette fan...
[edit]
eller ja vet inte...ja ginbillar mig säkert bara massa saker...som vanligt |
|
|
| x-dream |
Den väntan är så fruktansvärt jobbig....
Väntade i ett tag nyss....När hon väl bestämt sig så ville hon träffas å så....Fast sen när hon skulle komma hit så fick man svaret jag orkar inte :whip: :whip: :whip: |
|
|
| mindshooter |
| tell me about it...idag lyckades det kvinnliga könet än en gång att överträffa mitt logiska tänkande totalt genom att säga en sak och göra en annan, skylla på något ovesäntligt för att sedan låtsas som att föregående inte hänt och vara jätteintresserad igen...jah...som tur e har jag totalt slutat upp med att ta det minsta lilla skit från någon av kvinnligt kön so they cant touch me now.....go to hell :whip: Väntar på en fin brud istället. |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Glorie
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
Ja vill haaaaaaa, snyyyyyyyft :)
Läs mer här |
Fet låt ! Jag hörde den första gången idag under
dj_tiesto_live_at_gatecrasher-the_republic_01-03-2003.
Nu är det bara att vänta på releasen som ska innehålla en josh gabriel
mix också. |
|
|
| dbl |
har redan gjort den för ett tag sen och klarade det :) |
|
|
| Vizay |
klarade allla utom en...va ju inte så svåra ;)
förövrigt: jag mår bra...e bara lite urgängorna....jag mår bra jag e bara lite ur gängorna...vi mår bra...vi måste bara hämta kängorna :p |
|
|
| rem_monster |
Jag ser fram emot att lägga mig, har inte varit så här trött på väldigt länge... Och då är inte klockan 12 ens...:confused:
En annan grej, ni råkar inte ha en bra bild på kravallpolis??:D |
|
|
| dj_hysterix |
| ha....fredag , wihou....får äntligen sova ! :D |
|
|
| dj_hysterix |
MEN VA FAN STEVE, NU LYCKADES DU SKRÄMMA MIG IGEN !!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|