Originally posted by Jeremy H
Ångest, ångest, ångest, ångest..
Drack lite för mkt igår eller? :p
xPROXYx
vad i helvette är vi lediga imorgon(måndag för) ja vill ju jobba ffs! va ska ja göra imorrn liksom?? eftersom att aj inte jobbar måste ja ju plugga hela dan, hur kul e det!!
nää nu blir d överdosering av hostmedicinen!!!
ja vill jobba!
Vizay
jag sa ju att du inte kan jobba på första maj men nääää lyssna inte på puckot som jobbat i samma bransch nänä gör inte det ;) :p
Jeremy H
quote:
Originally posted by St_Andrew
Drack lite för mkt igår eller? :p
Asså.. aldrig vart med om stördare kväll på svenska mark nånsin =/
Men kvällen idag kompenserade en hel del för gårdagen.. hade sjukt kul :) Off to bed nu! Hoppas ni alla hade en bra valborg!
mr_fisken
jävla uppsala på valborg. möts av en kille som slänger en cykel framför bussen och börjar sparka på dörren kl 10.15 på morgonen... helvete vad det söps :D
xPROXYx
quote:
Originally posted by Vizay
jag sa ju att du inte kan jobba på första maj men nääää lyssna inte på puckot som jobbat i samma bransch nänä gör inte det ;) :p
´
Gubben du kör en calibra.....kommer aldrig lita på dig sålänge du kör den!!! O dessutom har dom öppet på jobbet idag så d så!! Men dom man ringer när man vill jobba e för bakis/fulla/döda för att svara på mobilen!!!
Ja ska fan jobba...d e ju dubbel OB...dvs 280kr i timmen...vemfam säger neje till det?
Braxen
Helgen va helt vrickad ..
Joe Nas
simpsons.s04e18 - So It's Come to This;
ett av de bästa simpson scenen som gjorts - homer och bart kör 1 april skämt på varandra, så jävla bra :D skrattar ihjäl mig varje gång :o :haha:
ja klippte ut så det är bara o tanka hem o skratta :D
http://download.yousendit.com/CF85B23C33449CDD
Braxen
south park > simpsons
;)
Vizay
futurama > southpark + simpsons
Braxen
^^ No way bro ;)
..Nån som ska till Grodan på lördag ? lineupen e följande.
Steve Angello
Sebastian Ingrosso
Joachim Garraud
:)
mr_fisken
quote:
Originally posted by Braxen
^^ No way bro ;)
..Nån som ska till Grodan på lördag ? lineupen e följande.
Steve Angello
Sebastian Ingrosso
Joachim Garraud
:)
my my my.. fan hur tidigt måste man komma för att överhuvudtaget få plats? kanske lika bra att äta middag där så man är garanterad:D