|
Klotterplank (pg. 327)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
snälla, snälla, snälla...för sista gången.....kan ni sluta skriva andra inlägg än presentationer i Svenska folket....varje gång jag kollar till den tråden får jag sitta o rensa en sida klotter... börjar blir mäktigt tråkigt eftersom det tar lite tid
/tack |
ännu mera.. herregud... hur svårt ska det vara att fatta....
visserligen så står det bara på första sidan o alla tar ju o går till sista sidan på direkten.. men ändååååååååååååå
aja.. hoppas att alla ser din post här nu.. heh :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
snälla, snälla, snälla...för sista gången.....kan ni sluta skriva andra inlägg än presentationer i Svenska folket....varje gång jag kollar till den tråden får jag sitta o rensa en sida klotter... börjar blir mäktigt tråkigt eftersom det tar lite tid
/tack |
jag kan hjälpa dig med rensandet ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan vad jag hatar datorer egentligen och för att säga sanningen bara när dom strular, min stationära dator har nu krashat, antagligen pga. mjukvarufel och hårdvarufel, typ minnena eller den inbyggda raidcontrollern... håller på att försöka laga skitN annars blir det att rensa diskar å göra ominstallation... grrr... orka ! :whip:
Tog med mig min lap-top från jobbet iaf, som faktiskt är vassare än burken hemma så de e lite synd man inte kan packa på den här med alla hårddiskar man har, iof går det med USB2 å lite andra mojänger...
Så nu har jag skrivit av mig lite :gsmile: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan vad jag hatar datorer egentligen och för att säga sanningen bara när dom strular, min stationära dator har nu krashat, antagligen pga. mjukvarufel och hårdvarufel, typ minnena eller den inbyggda raidcontrollern... håller på att försöka laga skitN annars blir det att rensa diskar å göra ominstallation... grrr... orka ! :whip:
Tog med mig min lap-top från jobbet iaf, som faktiskt är vassare än burken hemma så de e lite synd man inte kan packa på den här med alla hårddiskar man har, iof går det med USB2 å lite andra mojänger...
Så nu har jag skrivit av mig lite :gsmile: |
japp det e frustrerande... har just fixat min burk igen.
elaggregraten gick sönder.. men sen jag fortfarande fick inte gå ute pga min sjukdom (infektion) var min pappa snäll och hämtade en :p
nu funker det igen :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
MONTREAL CANADIENS: 8
Pittsburgh Penguins: 0
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Sheldon Souray slog nytt klubbrekord för en back med ganska fantastiska 6 poäng på en match! Spelade fram till de fem första och dundrade själv in sexan.
Michael Ryder som leder poängligan för rookies drar ifrån. Fyra poäng inatt.
LEKANDE LÄTT!
Någon som bryr sig? Troligen inte, men detta är en lyckans dag för lasse liten som har fler polare som är penguins fans än han kan räkna till :D
http://sports.espn.go.com/nhl/boxscore?gameId=240110016 |
|
|
| x-dream |
:crazy: :crazy: De är crazy...8-0 till Montreal..
Tackar vet jag Näslund när han lira där... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by x-dream
:crazy: :crazy: De är crazy...8-0 till Montreal..
Tackar vet jag Näslund när han lira där... |
Näslund? bah...SAKU KOIVU! ;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Näslund? bah...SAKU KOIVU! ;) |
Mats Näslund allså...Många år sen han lira där...Saku vart inte dålig han heller... |
|
|
| Glorie |
| haha, såg just på nyheterna att Kuba har förbjudit sin befolkning att använda Internet! Jäla kommunistland alltså. Det e bara VIP-folk som får använda nätet nu... läkare samt vissa regeringsmän! Heja Kuba! :disbelief |
|
|
| nekholm |
| Om lite på 18 timmar ska jag vara i Ekenäs.. In i det militära.. :/ Suck.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by nekholm
Om lite på 18 timmar ska jag vara i Ekenäs.. In i det militära.. :/ Suck.. | Tänk att det redan gått 9 år sen jag var i samma situation... Man ryckte in i Luleå... Don´t worry... be happy :) nä men de e bara ta som de kommer :)
Iof du e finne å är det i Finland du rycker in så har jag hört de e rätt tufft :nervous: |
|
|
|
|