|
Klotterplank (pg. 190)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
själv har jag ju då en riktig skyddsmask som jag kan köra med :)
|
haha, har du? coolt.. du kanske ska bli sån industrial raveråtta å gå på UG's eller nåt å ha på dig masken när du dansar.. men d kanske blir varmt förstås.. har faktiskt sett folk me gasmasker på fester. galet :rolleyes: :crazy: |
|
|
| Dioxys |
| jag har t.o.m. hört ursäkten "det är ju så dålig luft" :p :rolleyes: :haha: :stongue: |
|
|
| mindshooter |
| Jag skrev en rätt stor uppsats om droger och Trance i åttan...hade beskrivigt lite vad trance var och sen en massa intrevjuer med folk om deras upplevelser....b.la några här på forumet :) inte i den svenska sektionen dock...den fanns inte då :p |
|
|
| Vizay |
glorie: de där om sars e lite skumt....de har gått rykten om att det är kinesiska regeringen som klantat till ett experiment men det här är inget kinesiska myndigheterna bekräftat själva (vilket dom iofs inte skulle göra även om de va så)
paranoid som jag e så tror jag stenhårt på att det är regeringen där som ligger bakom...vore skumt att ett så kraftigt virus bara poppar upp från ingenstans helt plötsligt...det finns ju faktiskt inget i dess like so far |
|
|
| cviper |
Tyckte att jag läste ngnstans att ett annat virus/bakterie (eller vad det nu e) som hade forskats fram hade liknande symptomer, fast mycket lindrigare. Så, vem vet...
En helt annan grej, har ni ngnsinn varit så trötta att ni blandade ihop rakgel och tandkräm? Hände mig imorse - som tur det var hann jag aldrig kleta det i ansiktet :p (kändes lite konstigt i händerna :rolleyes: ) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by cviper
En helt annan grej, har ni ngnsinn varit så trötta att ni blandade ihop rakgel och tandkräm? Hände mig imorse - som tur det var hann jag aldrig kleta det i ansiktet :p (kändes lite konstigt i händerna :rolleyes: ) |
klaga inte, jag borstade tänderna med hudkräm en gång :toothless
brorsan stod redan och borstade tänderna, så kom jag in och tog den tuben som han hade använt såklart....sen när jag hållt på ett tag så tyckte jag att det kändes lite skevt i munnen..såhär lent liksom....o han bah borsta på...han haja inte alls vfn han höll på med....smaka juh skabb... |
|
|
| Dioxys |
när min farbror var på besök här för några år sen å han skulle då till jobbet (han ställer ofta ut på en massa möbelmässor här uppe i sthlm så han sover över här hos oss) rätt bakfull som han var. går in på toan och tar fram nån liten tub då som han tycker ser ut som tandkräm.. men märker då att det börjar bubbla lite extra mkt än vanligt i munnen och smakar väldigt illa.. kollar lite nogrannare och ser att det är sån gel man brukar ha i små behållare i toastolen :eyes:
han fick efter det erkännandet ett antal fina smeknamn :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha, har du? coolt.. du kanske ska bli sån industrial raveråtta å gå på UG's eller nåt å ha på dig masken när du dansar.. men d kanske blir varmt förstås.. har faktiskt sett folk me gasmasker på fester. galet :rolleyes: :crazy: |
vi får ju en i lumpen men tyvärr inte behålla den :(
och mjo, det e ganska så jäkla varm.. speciellt när det e typ 35-40 grader ut... usch... dåliga minnen från i sommras :/ |
|
|
| cviper |
(post #100 - wehoo! [edit] blev senior tranceaddict på köpet.. :rolleyes: [/edit] )
Hehe, har faktiskt hänt ngr gånger att jag använde fel sak till fel grej... Senaste var det iofs en kompis som blandade ihop hårvax med hudkräm på ett lägre. Vattenfast hårvax. Tydligen ett j***a jobb å få det bort. Vi hade oss ett gott skratt iof :D |
|
|
| Xo|oX |
| va d hårvax på huden eller tvärt om? =)... kaustik soda eller citronsyra funkar bäst!:disbelief :nervous: |
|
|
| Dioxys |
| GAAAAAAAAAH!!!! FYFAN VA ONT I HALSEN JAG HAR!!!! :whip: :whip: :wtf: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
GAAAAAAAAAH!!!! FYFAN VA ONT I HALSEN JAG HAR!!!! :whip: :whip: :wtf: |
Honungsvatten min vän ;)
När jag är sjuk och har ont i halsen så finns det inget bättre än att kura upp framför datorn med honugsvatten och lite Proggtrance i speakerserna när det börjar bli sent... |
|
|
|
|