|
Klotterplank (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
iofs jag natar att pale x - eightball är en clubtrancelåt eftersom dom kör den på TE dvd'n :)
asså de e väl typ ganska "feta" tracks som inte har någon distinkt melodi utan det är mer ett flyt av ljud bara.... (svårförklarat) ;) |
|
|
| Glorie |
1. Kommer ni ihåg Mephisto - Mystery? den låten var grymt het sommaren 97 skulle ja vilja säga å ja gilla den skarpt då ;) var bara en 16 bast då alltså..
2. Vad brukar ni göra för mat? alla ni som får maten lagad åt er.. ni kan inte skriva tyvärr.. bara de gångerna ni fixar käk själv.. ja har "severe problems" me att komma på olika maträtter... nudlar å wokgrönsaker känns d som ja äter varje dag.. hahahhahaah :D :D
nå tips kanske? ;) vore najs... |
|
|
| Vizay |
| hmmm när jag gör mat själv brukar det bli det som finns hemma....oftast en köttbit eller så som jag sen kryddar lite olika....men jag gillar att laga mat när man kan göra lite egen touch på det hela....köttbullar e ju så tråkigt att steka...föredrar å göra egna i så fall :) |
|
|
| dbl |
Forumets mattant: Vizay ;)
jag kör med det avancerade korv och makaroner :)
ibland går jag helt crazy och kör med nån annan pasta ;)
min styvmorsa har däremot fått mig att laga chilicorncarne en gång..
blev faktiskt bra |
|
|
| Vizay |
| jag ville faktiskt bli kock när jag va liten....intresset för matlagning har väl svalnat lite men det finns fortfarande kvar till viss del ;) |
|
|
| Glorie |
en riktig klassiker e iaf..
bakad potatis.. (8 min e mikron så e den klar) :)
till fyllning tar man
lite majonäs, lite creme fraiche, lite hackad lök, lite hackat äpple, massa kryddor svartpeppar & paprika bl.a. å lite skinka i små bitar...
mummaaa :)
ccc (chiliconcarne) :p e riktigt gottttt :) :) å helst vill man ha lite färsk baguette till ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
ccc (chiliconcarne) :p e riktigt gottttt :) :) å helst vill man ha lite färsk baguette till ;) |
ahhhw en br alagad ccc med baguett slår fan det mesta :D
men hallå du kan ju inte göra potatisen i micron....blir inte rätt konsistens å yta på den, nae ska man göra bakad potatis ska den va bakad i ugn :D
personligen brukar jag ha skagenröra i potatisen...grymt gott :D
ere nån som brukar käka avocado annat än som tillbehör i typ sallader o så? (alltså avocado med typ fyllning bara)
vi brukar ha avocadohalvor som man saltar, pepprar å sen fyller med löjrom, creme fraiche å sen toppar med gul lök....de e grejer det :D |
|
|
| muffgreven |
| jag undrar om det finns nån som skulle kunna hjälpa mig med en sak alltså jag gick igenom min lilla samling o såg att jag har en låt som jag inte vet vad den heter .. blir tokig på sånt .. iallf har bara remix texten [bow bellow vs. trilithon remix] o jag vet att den är från 99 om nån kunde hjälpa mig vore jag evigt tacksam :gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag ville faktiskt bli kock när jag va liten....intresset för matlagning har väl svalnat lite men det finns fortfarande kvar till viss del ;) |
hehe.. jag e nog sämst på att laga mat... speciellt när det e nån annan som skall äta det eller det e nån annan hemma.
när jag e själv e det rätt kul ibland.. typ ta och mixtra lite.
(ta och mixtra lite = krydda lite extra;))
nä, men det kan vara roligt att laga lite annan mat ibland.
blev t.ex. helt inne på omelleter ett tag... åt det typ varje dag en gång |
|
|
| Vizay |
| men mixtrar med maten gör jag alltid så fort jag får tillfälle....de e ju skitkul att testa nya kombinationer av kryddor etc :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
ahhhw en br alagad ccc med baguett slår fan det mesta :D
men hallå du kan ju inte göra potatisen i micron....blir inte rätt konsistens å yta på den, nae ska man göra bakad potatis ska den va bakad i ugn :D
personligen brukar jag ha skagenröra i potatisen...grymt gott :D
ere nån som brukar käka avocado annat än som tillbehör i typ sallader o så? (alltså avocado med typ fyllning bara)
vi brukar ha avocadohalvor som man saltar, pepprar å sen fyller med löjrom, creme fraiche å sen toppar med gul lök....de e grejer det :D |
exakt... bakad potatis skall göras i ugn.. inte i micro.. herregud.. inte ens jag skulle göra den i micro :)
avocado.. du skämtar... usch.. e ju inte ett dugg gott... *burrr* |
|
|
| Vizay |
| avocado e ju ruggigt gott....så härligt fräsch smak på den.....finns nästan inget bättre än att blanda den i en god sallad....mumms :) |
|
|
|
|