|
Klotterplank (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Nyx |
| quote: | Originally posted by reveal
ööö... gälls det som en låt? :) låter mer som ett trumsolo som är uppsnabbat som fan :D |
Det är taget ur en hardcorelåt. Har en skiva med bara såna låtar :haha: :stongue: |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vet inte om man kan räkna BPM på den låten, kravet är väl att det ska vara takten som anger låttempot. Men Moby´s Thousand har världsrekordet i högsta BPM (gissa hur mycket) och det är faktiskt en låt, jag har kört spinning till den.... dock bör nämnas att det är inte en populär spinning låt. |
Jo, den låten är äckligt snabb på vissa ställen :disbelief |
|
|
| Dj_ExOn |
| Jag kör spinning till gabber.. roligt som fan! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vet inte om man kan räkna BPM på den låten, kravet är väl att det ska vara takten som anger låttempot. Men Moby´s Thousand har världsrekordet i högsta BPM (gissa hur mycket) och det är faktiskt en låt, jag har kört spinning till den.... dock bör nämnas att det är inte en populär spinning låt. | 1000 bpm :p
Gillar inte särskilt mycke så ndär 180bpms hardcore och gabber låter helt stört... det är ungerfär kul i 10 sekunder sen har man lessnat...
Ett tag lyssnade jag faktiskt en del på happy hardcore men det var ett tag sen.... är lite all ätare ändå... |
|
|
| Glorie |
I dag har varit en BRA dag
Trots att ja inte har pluggat NOG, på min lediga dag.... |
|
|
| reveal |
| ...hoppas på att Posten sköter sig och levererar i tid... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Satt som hastigast å kolla igenom lite skit.... hittade då denna lilla film... en som kör med glowsticks och är hel säker på det också...
Ta hem den >>HÄR<< (0.8Mb) |
|
|
| Glorie |
I dag såg jag en buss.. På Displayen i fronten (ni vet där det står nummer annars) stod det: "Hurra, Äntligen fredag!" Det e såna små saker som piggar upp i den annars så trista vardagen...
Love , Peace & Kjaaaaam till alla
För övrigt satt jag och funderade varför människan har en sexdrift å inte djuren..?? Nån som har nån förklaring :D En sån där existensiell fråga igen :p hoho |
|
|
| Xo|oX |
antagligen för att vi har så mycket annat att utan den så skulle vi aldrig ha kul!
:-) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
I dag såg jag en buss.. På Displayen i fronten (ni vet där det står nummer annars) stod det: "Hurra, Äntligen fredag!" Det e såna små saker som piggar upp i den annars så trista vardagen...
Love , Peace & Kjaaaaam till alla
För övrigt satt jag och funderade varför människan har en sexdrift å inte djuren..?? Nån som har nån förklaring :D En sån där existensiell fråga igen :p hoho | Xo|oX
har nog rätt....
Men i nästa liv ska jag bli delfin... dom har också sex för njutningens skull, enda djuret som har det... Enda man har att akta sig för som delfin är fisknät och gamla skorvar som går sönder och läcker ut olja... |
|
|
| Glorie |
där ser man :)
Ja kom på ett annat ämne på tal om ingenting :)
Infantil Amnesi (vilket innebär minnen innan 5 års ålder) Har ni nå såna eller? Oftast har man det om man råkat ut för något speciellt som barn eller så. När jag var typ 9 månader å kräla runt på köksgolvet kom ja in me foten under kylskåpet å fastna... Tyvärr var inte kylskåpet det mest moderna.. så ja fick en svårläkt brännskada på foten. (har fortf. ärr) :D Men ja var för liten för att komma i håg det.. Dock minns jag att ja låg under mammas å pappas säng när jag var fyra å käka päron, när de låg me varandra.. HOHO. De skulle bara veta :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Dock minns jag att ja låg under mammas å pappas säng när jag var fyra å käka päron, när de låg me varandra.. HOHO. De skulle bara veta :D |
Blev det några syskon? :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
|
|