|
Klotterplank (pg. 130)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
hehe inte för att d e så jäla kul me transkription, hoho, men d e roligare än den andra skiten ja läser (syntax, semantik) :( hoho
dbl, asså det låter som en kanonbra deal. ja planerar för övrigt en resa till sveriges framsida nån gång under denna termin.. en av mina bättre kompisar har flyttat dit för att plugga.. då ringer ja! Hah! :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe inte för att d e så jäla kul me transkription, hoho, men d e roligare än den andra skiten ja läser (syntax, semantik) :( hoho
dbl, asså det låter som en kanonbra deal. ja planerar för övrigt en resa till sveriges framsida nån gång under denna termin.. en av mina bättre kompisar har flyttat dit för att plugga.. då ringer ja! Hah! :p |
gör du det :) |
|
|
| AC. |
| Jag somna under Band of brothers :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Jag somna under Band of brothers :( |
och jag glömde fullständingt av att det va :( |
|
|
| x-dream |
Dax att sova nu allså.... vad tidigt.....Men ska ju upp 0530...
Får ju inte komma försent imorgon igen ju....
Glömde ju att ställa klockan igår när jag la mig :D :D :D :D :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by x-dream
Glömde ju att ställa klockan igår när jag la mig :D :D :D :D :D |
exakt samma hände mig :D va ere som händer va? :) hehee ja vakna i tid ändå som TUR var :) |
|
|
| mindshooter |
Sitter i skolan och gör en uppgift i grafisk formgivning..eller ett stort projekt snarare....ska göra en reklamkampank åt reebok men ny logga och reklam och dylikt....har fått en budget på 3 mille :P
Ganska roligt...ganska jobbigt :p
Vfn gör man en fredag då? Kommer ha fett tråkigt ikväll känns det som...var e TCs stockholmsfester när man behöver dom :p |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vfn gör man en fredag då? |
Seb Fontaine |
|
|
| Glorie |
själv ska ja på Klubb Konkret här i LKPG :) studenternas tranceklubb typ... :) med en polare...KK som vi brukar kalla det ;)
vilket också kan betyda körkort :) mitt anv-område |
|
|
| Glorie |
ni vet den bäbisen som nästan blev misshandlad till döds i sundsvall av sin 19-årige pappa (även mamman har erkänt misshandel av ringare grad) belv idag dömd till tre års fängelse....mamman också 19 år fick dagsböter och ska även bet. skadestånd på 6000 kr. Nu har hon begärt vårdnaden om sitt barn igen.. Ja hoppas för allt i världen att hon inte får det!
Det enda som kan glädja mig ang. det låga straffen är att pappan inte kommer att bli behandlad bra i fängelset av resten av klientelet. :D(förhoppningsvis) Mouuhaha... andra interner ser ner på kvinnomisshandlare, barnmisshandlare, pedofiler eller våldtäktsmän (etc) :D :mad: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
exakt samma hände mig :D va ere som händer va? :) hehee ja vakna i tid ändå som TUR var :) |
Hahaha....Så sant man är ju lite trött på vintern...;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Seb Fontaine |
Om man har åldern inne ja :( :(
damn u all! jag kommer smälta till en dehklump ikväll känner jag |
|
|
|
|