|
Klotterplank (pg. 753)
|
View this Thread in Original format
| Akia |
För säkerhets skull har jag hållt mig undan från kameror :tongue2 ...men tanken på att han skulle velat lägga ut det på nätet om det funnits...:nervous: Nä, det vill jag inte tro!
Drabbar det här aldrig killar? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Akia
Killar samlar ihop sin bästa polare, går ner till baren, snackar skit om det, dricker lite, drar tillbaks till killen som det drabbats, tittar på videon på hans lcd-widescreen-tv alt. projektor.
Skrattar, ger high-fives, dricker lite till.
Typ... skulle jag gissa på att en kille skulle reagera...
Någon som har sett filmen förresten? |
|
|
| Akia |
| Han blir hjälte och hon slampa. Jag skyller allt på kristendomen :whip: |
|
|
| Kaveh |
Basshunter? :o |
|
|
| Akia |
| :haha: Den stackarn hade jag glömt! |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by zoric
Det ska inte behöva hända :) |
Varför? Information wants to be free. ;E |
|
|
| fe_maLe |
För säkerhets skull har jag hållt mig undan från kameror :tongue2 ...men tanken på att han skulle velat lägga ut det på nätet om det funnits...:nervous: Nä, det vill jag inte tro!
+1 ... håller me helt, det enda säkra e att gömma sig för kameran, gäller sånna bilder me, varför hålla på på nätet liksom:rolleyes: :p o nu e det dags att sussa tror ja:p *lurks out* |
|
|
| fede |
killar är väl inte så dumma att dom tar nakenbilder på sig själva som de sedan skickar till sin flickvän..
en gång fick jag några toplessbilder på en i min parallellklass, hennes ex hade läckt ut dom :wtf: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by SMC
Varför? Information wants to be free. ;E |
Man bör ändå vara rätt försiktig, även om du nu "älskar" din tjej till döds :wtf: Men jag vet en kompis som nästan var på väg att läcka ut bilderna och det var tur att han ändrade sig i sista sekund :) |
|
|
| Pjox |
Jag fattar inte hur man kan vara så dum i huvudet så att man "läcker" ut sånna bilder.
Har man någon gång älskat personen, varför önskar man då dess undergång?
Det är en tun gräns mellan hat och kärlek men man kan väl jävlas på andra sätt?
Dessutom tycker jag att det säger mer om läckan än va det säger om personen på bildena.
Skulle jag ta bilder på mig med lite mindre kläder än normat och skicka till min pojkvän och han skickade vidare dom när det tar slut, ja då säger väl det mer "Titta va jag har haft och gått miste om" än "jag älskade en slampa." även fast båda kanske är sanna :rolleyes:
Nu tror jag inte att jag skulle göra så men OM. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Pjox
att det säger mer om läckan än va det säger om personen på bildena.
"jag älskade en slampa." | där satte du huvudet på spiken... |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Pjox
undergång
|
Ni överdramatiserar. |
|
|
|
|