|
Klotterplank (pg. 650)
|
View this Thread in Original format
| Joe Nas |
snodde direkt, tackar, skrev mera i tråden där istället :tongue2 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by hustler
Trodde också det var Final Scratch till en början men han använde aldrig några vinyler vad jag såg. Sjukt konstigt, han pillade på sin Powerbook och sen gick han till sin mixer.
Eller så var det jag som var rak. |
Vad jag vet så kör han SSL och ableton live.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ser ut som det dykt upp en del nya namn på SWETA på senaste :) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ser ut som det dykt upp en del nya namn på SWETA på senaste :) |
..och här dyker ett gammalt namn upp igen. Fasen va länge sen man var här :) Eftersom ni alla har undrat vart jag försvann, så ska jag berätta historien..
I juni förra året flyttade jag och min flickvän till en egen lägenhet. Det kostar ju en del att bo på hyra, och när man inte har så jättebra lön så har man inte riktigt råd med allt man vill, så har därför inte haft pengar att skaffa en dator. Har visserligen besökt föräldrarna ibland och använt datorn till att betala räkningar och sånt, lite nöje, men TA glömdes bort av nån anledning..
Nu så har det tagit slut, och jag bor hemma igen, så nu ska jag försöka besöka lite oftare :) |
|
|
| zoric |
| Även om jag inte var registrerad här när du var aktiv, så önskar jag dig välkommen tillbaka. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by nekholm
..och här dyker ett gammalt namn upp igen. Fasen va länge sen man var här :) Eftersom ni alla har undrat vart jag försvann, så ska jag berätta historien..
I juni förra året flyttade jag och min flickvän till en egen lägenhet. Det kostar ju en del att bo på hyra, och när man inte har så jättebra lön så har man inte riktigt råd med allt man vill, så har därför inte haft pengar att skaffa en dator. Har visserligen besökt föräldrarna ibland och använt datorn till att betala räkningar och sånt, lite nöje, men TA glömdes bort av nån anledning..
Nu så har det tagit slut, och jag bor hemma igen, så nu ska jag försöka besöka lite oftare :) |
Välkommen tillbaka.
Trist att det tog slut, men sånt händer även den bästa. |
|
|
| jofawe |
| är det bara jag, ellr är det väldigt tomt på TA just nu? |
|
|
| nekholm |
| Tackar zoric o Pjox :D |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det bara jag, ellr är det väldigt tomt på TA just nu? |
i'm feelin' u bro .. :rolleyes: |
|
|
| Braxen |
WTF
Grodan nu på onsdag .. 20årsgräns .. gratis .. :eyespop:
Angello & Ingrosso :eyespop:
...Å ja har redan bokat en kryssning då, VA I HELVETTEEEE :whip:
..tur att dom kommer tebax 6emaj .. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det bara jag, ellr är det väldigt tomt på TA just nu? |
Jag som tycker om att sitta och postwhora istället för att lära mig vettiga saker efter skolan och plugga har tappat lusten nu på sistone.
Laszlo är aldrig här heller, han brukar också spamma forumet :D
Det känns lite som om det sakta dör ut.. |
|
|
|
|