|
Klotterplank (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
för övrigt tänkte ja bara upplysa om att den som postar den 2000 posten i denna tråd, kan vänta sig nåt mycket trevligt :) (som ja ska tänka ut) hehe |
Jag var ju den tusende men det fuskade någon bort :~( Eller, f´resten jag var först ut på den hundrade isdan eller något sådant... någon fuskade iaf!
Aja, du kan göra egna mobilikoner på det berömda Lunar, kostar dock 10 spänn när du vill hämta hem den du är nöjd med, men det är överkommligt. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag var ju den tusende men det fuskade någon bort :~( Eller, f´resten jag var först ut på den hundrade isdan eller något sådant... någon fuskade iaf! |
mmm, ja kommer allt ihåg :) ska tänka ut nåt till dig me :) hehe
Vizay! Exakt!!!!... :) det som e fint me denna tråd...
Sköna katter :)
 |
|
|
| SWE_TRANCE |
|
hahaha:D
Störtsköna kissekatter där Glorie.. !!!:tongue2 |
|
|
| montana |
| jag märkte en grej, lyssna igenom minimalistix - close cover (svenson & gielen remix) & svenson & gielen - unknown pleasure, svenson & gielen har använt samma synthslinga som dom använde i unknown pleasure till remixen av close cover, är det bara jag eller är svenson & gielen lata? |
|
|
| mindshooter |
| Många artister som gör så... man kan höra det på väldigt många att dom snor från sig själva :) |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Man önskar att det ändå vore så, jävla ghetto...
Idag såg jag en snubbe som borstade tänderna på väg till tunnelbanan..va typ 25 bast och såg helt normal ut...kul kille... |
skönt att han inte bryr sig om vad folk säger då. skulle kunna hänt var som helst utom i tibet. |
|
|
| x-dream |
|
Vilka gulliga kissar....Me sakna min kissar ju när jag ser så gulliga bilder ju :sadgreen: |
|
|
| cviper |
[[ LINK REMOVED ]]
Knapa ihop 145. :D |
|
|
| mindshooter |
| mkt skönt dära! :) är så jävla van vid såna dära så det var inga problem det där..kunde hållt på hur länge som hellst :p dessutom kan man högerklicka och trycka bort "spela upp" så pausas det om man nu mot all förmodan inte skulle hinna ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by cviper
[[ LINK REMOVED ]]
Knapa ihop 145. :D |
210 sen fick jag spel på musiken och stängde ner det stora fönstret! |
|
|
| Glorie |
haha, det där spelet.. ja tror ja har tålamod att stänga ner 10 rutor... sen får ja krupp :)
skulle tipsa om en intressant länk
http://www.allvarligttalat.com
Peace out! :cool: |
|
|
|
|