|
Klotterplank (pg. 542)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
FAN VAD JAG ÄR KLANTIG!!!
Jag skulle adda lite musik till winamp igår, så jag gjorde som jag brukar.. fast.. ändå såå fel.
Markerade allt, höll inne shift och råkade trycka delete. och sen läste jag inte vad som stod så jag tryckte enter..
så ALLT jag laddat hem de senaste året är .. borta |
seeeeeeeeeegt alltså.. lider med dig :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
FAN VAD JAG ÄR KLANTIG!!!
Jag skulle adda lite musik till winamp igår, så jag gjorde som jag brukar.. fast.. ändå såå fel.
Markerade allt, höll inne shift och råkade trycka delete. och sen läste jag inte vad som stod så jag tryckte enter..
så ALLT jag laddat hem de senaste året är .. borta |
Nu är det jag som PäÄmmar dig med ett ÄffTääPää konto som leder till mina 120-130gb EDM !
*ska bara trixa ett par minuter* |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by dbl
seeeeeeeeeegt alltså.. lider med dig :( |
Som tur är var det mest musik från den senaste veckan..
Oftast brukar jag föra över musiken till en annan disk.
Men filmer, isos och massa bilder.. boooorta.
| quote: | | Nu är det jag som PäÄmmar dig med ett ÄffTääPää konto som leder till mina 120-130gb EDM ! |
Intressant =) |
|
|
| Cloudburst |
| Lira PaintBall imorn med folk från klassen. :D Är virgin i de sammanhangen. Ska bli kul... :toothless |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Lira PaintBall imorn med folk från klassen. :D Är virgin i de sammanhangen. Ska bli kul... :toothless |
Ohhh Paintball är jättekul :tongue3 |
|
|
| dbl |
jahapp.. och nu blir man mobbad av sina kompisar pga att man inte har lust att "kräla" för en brud... va ute o partade idag och så stod vi o dansade.. så va det en brud som började taffsa på min heta rumpa :p
hehe... men så strulade vi lite och så och så försvann hennes kompisar så hon skulle leta efter dem... sen så kom hon och hennes kompisar tillbaka till dansgolvet och stod typ bredvid oss.. men ändå en liiiten bit bort.. och mina polare tyckte jag skulle sticka till henne.. men hade fan ingen lust..hon får la komma till mig isåfall.. e fan inte så desperat.. hahahahaha :p :D
men sen stack hon.. så dansade lite med hennes kompisar.. och.. men gjorde inget med dem eller så direkt... sen när dem stack hade dem sagt till min ena kompis att dem alla 3 ville ha mig.... hahahaha
får la skylla mig själv lite.. men vafan... tänker inte krypa för nån.. inte idag iallafall... va så jäkla sur på en annan brud som va där.. en jag har snackat en del med på nätet och så.. så träffade jag henne igår för första gången.. snackadeb ara lite för hon skulle sticka iväg till ett annat ställe.. men så snackade jagm ed henne idag och lite.. och så kom hon till samma ställe jag va på.. så snackade med henne lite i baren... sen så satt hon med nån kille.. bryr mig ju inte om det direkt... men hejade på henne från dansgolvet sen.. för hon satt precis vid det.. men hon halvt ignorerade mig.. och sen när dem kom till dansgolvet så började dem dansa där jag va.. men sen när hon såg mig så drog hon med dem andra till andra sidan dansgolvet.. hon trodde la att jag inte såg henne eller nått.. hahahaha
men e ju såååå löjligt.. brudar liksom... haha.. ska nog bli bög tror jag.. haha :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Du får joina Aendys och min klubb... vi väntar tills brudarna blivit runt 40 bast då dom börjar få koll på sitt liv, vet vad dom vill, slutat leka lekar och säger som det är...
Nåt i den stilen... Aendy är ordförande så han får föra talan :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du får joina Aendys och min klubb... vi väntar tills brudarna blivit runt 40 bast då dom börjar få koll på sitt liv, vet vad dom vill, slutat leka lekar och säger som det är...
Nåt i den stilen... Aendy är ordförande så han får föra talan :D |
dbl verkar vara redo för anslutning till klubben. Steve är ju enormt kort, koncis och klockren i sin formulering till varför vi startat denna passivitetsklubb, vi väntar helt enkelt till det att tjejerna växt till sig, alternativt tagit sitt förnuft till fånga och insett vilka toppenkillar jag, Steve m.fl. egentligen är ;) Tills dess går vi bara ut och dansar och ägnar inte ens en blick åt någon tjejs håll, right? :) |
|
|
| dbl |
fan va nice :)
sååå.. får man nått medlemskort?? några klistermärken kanske :p
eller nån porrfilm att ha sålänge??? hahahaha :D :toothless |
|
|
| jofawe |
| haha.. dbl, du ska ju stå på dig. |
|
|
| ScuL |
samma grej här.
jag orkar aldrig gå fram till en tjej för det känns fel - påminner mig av en player som jag avskyr. men ärlighet ger inte direkt ett chans på en flickvän inom kort tid.
hur som helst, en av mina bästa kompissar här har aldrig haft en flickvän, inte ens pussat en tjej i 24 år (han har typ 0 interess) lol.
förra vecka fick han en ny granne i en lägenhet tvärsemot hans hus.
snackade lite med tjejen, de kollade ett film tillsammans nån gång och nu verkar det vara stabilt mellan dem. |
|
|
| Pjox |
| Jag måste säga att det finns inte mycket som är så roligt att bara rådissa en kille efter att han gjort något försök till att stöta på en. :D |
|
|
|
|