|
Klotterplank (pg. 616)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| Läskigt som fan egentligen... Tänk om någon kom på nått sätt att slå ut att el på, skulle ju kunna vinna vilket land som helst hur enkelt som helst :p |
|
|
| Laszlo |
| Är det bara jag som är okristligt bakfull idag?:nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Är det bara jag som är okristligt bakfull idag?:nervous: |
Inte jag iaf :) Har faktiskt aldrig varit ute och festat den 25e... Verkar bli vanligare och vanligare dock att folk gör det, så snart kanske det är dags ;) |
|
|
| zoric |
| Festa den 25e suger, iaf igår. |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by zoric
Festa den 25e suger, iaf igår. |
jag har festat den 25e varje år typ (sen jag blev 18) .. alltid bra.. är nog den roligaste dagen att gå ut på under hela året... men igår stanna jag hemma (börjar bli gammal o trött)
uppsala den 25e är kärlek |
|
|
| Laszlo |
| Att festa den 25:e äger. Alla gamla polare är hemma hos päronen och hälsar på. Många gamla ansikten från gymnasietiden ser man bara en gång per år - och det är just den 25:e. Att vara nykter på midsommar och nyårsafton - DET om något är dock respekt! :D |
|
|
| zoric |
| quote: | | Att vara nykter på midsommar och nyårsafton - DET om något är dock respekt! |
Den sista meningen :D |
|
|
| jofawe |
jag vaknade nyss (16.20) efter juldagens bravader..
Shiiiiit vad jag var full... ändå hade jag sjukt tråkigt.
Vi gick till ett ställe där vi var... lammkött :P
Nåja.. bra musik spelades iallafall! |
|
|
| Braxen |
| Minns fan inte när ja va så här bakis senast ... sjuukt tungt idag :sadgreen: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Minns fan inte när ja va så här bakis senast ... sjuukt tungt idag :sadgreen: |
jag minns inte heller när jag var såhär bakis senast.
Drack det mesta igår, skumpa, bira, cider, rödvin, razz, smirre ice ... ja det mesta :)
Sen var det första gången jag gick ut och hade kavaj på mig. Kändes lite annorlunda... meen meen.. nån gång ska vara den första för allt :P |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag minns inte heller när jag var såhär bakis senast.
Drack det mesta igår, skumpa, bira, cider, rödvin, razz, smirre ice ... ja det mesta :)
Sen var det första gången jag gick ut och hade kavaj på mig. Kändes lite annorlunda... meen meen.. nån gång ska vara den första för allt :P |
Jag la kavajen men drack nog fan d mesta också, efterfester e lömska .. då dricker man fan vad som helst .. absinth osv .. fyfan, då händer ju lätt grejer som man inte e så jättestolt över dagen efter .... *ångest* :nervous: .. kom hem strax efter 07 .. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Jag la kavajen men drack nog fan d mesta också, efterfester e lömska .. då dricker man fan vad som helst .. absinth osv .. fyfan, då händer ju lätt grejer som man inte e så jättestolt över dagen efter .... *ångest* :nervous: .. kom hem strax efter 07 .. |
du menar att du tog hon den där som såg jättebra ut i mörkret :P |
|
|
|
|