|
Klotterplank (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
Elever har alltid vara starkare än lärare. Själv har jag haft nationella provet 2 dagar innan vi ska ha det :disbelief
Elever är som rip-grupper. Airwave släpptes ut på internet innan det ens hade släppts ut på marknaden. :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Elever har alltid vara starkare än lärare. Själv har jag haft nationella provet 2 dagar innan vi ska ha det :disbelief
|
Öh, du kanske skulle plugga riktigt trots det med tanke på din svenska ;)
Dessutom, är det ett bevis på att man är starkare för att man har ett prov. Det är väl snarare ett bevis på styrka att man behöver fuska? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
snacka inte skit kenny. lagaplan och byälvsvägen är inte bagarmossen..
lär dig det. |
Man önskar att det ändå vore så, jävla ghetto...
Idag såg jag en snubbe som borstade tänderna på väg till tunnelbanan..va typ 25 bast och såg helt normal ut...kul kille... |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Idag såg jag en snubbe som borstade tänderna på väg till tunnelbanan..va typ 25 bast och såg helt normal ut...kul kille... |
:haha:
Undrar om man kan kombinera borsta tänderna & springa till bussen.. Har typ missat min buss (som går varje 15 min) för 631284 gången i dag. Börjar bli lite smått pinsamt å komma 5-20 min försent till varje morgon-lektion :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
Jag har lösningen, vakna 5 minuter tidigare, lämna hemmet 5 minuter tidigare! :D
Jag sträcker mig max till att käka frukosten på vägen, om den består av en banan....men alltså man undrar vad han skulle skölja munnen med egentligen... |
|
|
| Dioxys |
| quote: | | undrar vad han skulle skölja munnen med egentligen... |
frukosten? |
|
|
| AC. |
| Jag sköljer inte efter jag borstat mina tänder men nog fan spottar jag :P |
|
|
| mindshooter |
| jag sköljer alltid bors skummet och det...blir juh massa kvar i munnen ananrs.... :p |
|
|
| Nyx |
| Jag hittade en jäkligt kul kortfilm häromdan som jag tycker att ni borde se ;) ---> The Parlor |
|
|
| Glorie |
ja ska tipsa om en sajt och en liten film me :)
sajten fick ja som tips från ett ställe där ja prenumenerar på sajttips.. det stod, gratis techno! Dock fann ja inge techno på sidan. hahaha.. men den e snygg iaf.
http://www.kitty-yo.net/
sen den lilla filmen... mycket skojig :) hehe
http://www.autodidakt.net/nr6/planka.asp |
|
|
| dj_hysterix |
Att ha provet före hjälpte inte, det var uppsatsskrivning vi skulle ha så det gällde att vara spontan, men det gick bra :)
77 dagar kvar till skolavslutning:tongue3 |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Aendy
Öh, du kanske skulle plugga riktigt trots det med tanke på din svenska ;)
|
:stongue: :stongue: :D |
|
|
|
|