|
Klotterplank (pg. 349)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Klart att kunden har rätt, de betalar ju för att få som de vill. Jag säger bara att de kan vara jobbiga ibland :p |
Det stämmer säkert, men anställda (framförallt hos kundsupport) kan vara ganska tröga också. (*hosthost*3g-personal*hosthost*) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Just out of curiousity, någon som vet vad en vinylskiva väger? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Scul...vet du vad det de säger i Trance Energy jingeln betyder? Har sedan förra året då jag lyssnade sönder Gielens set alltid undrat vad det där sista ordet de säger betyder. En sample från jingeln |
|
|
| reveal |
| Hurra, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet..... :D :D :D |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Just out of curiousity, någon som vet vad en vinylskiva väger? |
skulle gissa på 200-300 gram?,typ |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Hurra, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet..... :D :D :D |
Lyckans ost ;) |
|
|
| jofawe |
Scul...vet du vad det de säger i Trance Energy jingeln betyder? Har sedan förra året då jag lyssnade sönder Gielens set alltid undrat vad det där sista ordet de säger betyder. En sample från jingeln |
säger han inte 538 = en radiostation i holland... ??? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by jofawe
säger han inte 538 = en radiostation i holland... ??? |
Japp han säger 538....Om jag inte minns fel så finns de väl en kanal som heter Radio538 |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by x-dream
Japp han säger 538....Om jag inte minns fel så finns de väl en kanal som heter Radio538 |
jaaa...det är så jävla självklart nu :) låter ju nästan likadant på tyska när man tänker efter :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by x-dream
jaaa...så j-la självklart nu! :) låter ju nästan likadant på tyska när man tänker efter :) |
|
|
| ScuL |
Scul...vet du vad det de säger i Trance Energy jingeln betyder? Har sedan förra året då jag lyssnade sönder Gielens set alltid undrat vad det där sista ordet de säger betyder. En sample från jingeln |
Trance Energy is Live is 538 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
Hurra, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet..... :D :D :D |
:eyes: var kan man köpa det? ingår påse? |
|
|
|
|