|
Klotterplank (pg. 688)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
hah, lord of bass skulle ta det som att han verkligen e no 1:rolleyes: :p dock så bidrog han ju med massa kul läsning i den där gamla tråden där han promota sig själv:p |
Haha, den tråden var guld!
Nackdelen, som du säger, är att han nog skulle tro på det och försöka använda det till egen vinning ;/
Och tänk er själva..Lord of Bass vs. Basshunter - 'valfri titel' :wtf: |
|
|
| Akia |
| ...många Boten Anna skulle de bli :nervous: |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
...Lord of Bass vs. Basshunter - 'valfri titel' :wtf: |
deras "musik" håller iaf samma klass :p fördel basshunter dock me hans stoorslagna video:clown: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
deras "musik" håller iaf samma klass :p fördel basshunter dock me hans stoorslagna video:clown: |
Påminn mig inte... jag var där när han "paddla kanalen" skrålet från hans bedrövliga röst slutade med att han var tvungen att mima för att förbi passerande överröstade honom med diverse andra sånger och... ja, inte så trevliga kommentarer. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by anuga
Påminn mig inte... jag var där när han "paddla kanalen" skrålet från hans bedrövliga röst slutade med att han var tvungen att mima för att förbi passerande överröstade honom med diverse andra sånger och... ja, inte så trevliga kommentarer. |
haha ! priceless |
|
|
| fe_maLe |
stackarn, han har de inte lätt :p :clown: |
|
|
| jofawe |
Ännu ett tillfälle då man hade velat ha en kamera. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ännu ett tillfälle då man hade velat ha en kamera. |
jag hade nog hellre önskat jag hade haft ett raketgevär |
|
|
| montana |
| idag ska jag snurra plattor på göta källare, ska köra warmup åt özgur, en timme, ska spela djup hus. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by montana
idag ska jag snurra plattor på göta källare, ska köra warmup åt özgur, en timme, ska spela djup hus. |
Sweet, good luck!
Ps. Glöm inte Jesus-posen Ds. |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by montana
idag ska jag snurra plattor på göta källare, ska köra warmup åt özgur, en timme, ska spela djup hus. |
Grattis:) Lycka till! |
|
|
| montana |
| tackar och, jesusposen är *standard* när man spelar grejer runt 120bpm |
|
|
|
|