|
Klotterplank (pg. 476)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| hehe, coolt. låter iof som ett väldigt dumt projekt, men men :p |
|
|
| MojjMojj |
| ähhh, låt skiten rasa, vem bryr sig om ngra ren-uppfödare ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe, coolt. låter iof som ett väldigt dumt projekt, men men :p |
dumt projekt? utan detta projekt blir 25.000 människor snart hemlösa.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
dumt projekt? utan detta projekt blir 25.000 människor snart hemlösa.. |
Finns gott om tomma bostäder i Norrland ;)
hehe, seriöst, måste ju bli gruvbolaget som betalar? och är väl tveksamt om det finns ekonomi i att göra det? så blir staten som gör det? så blir massa pengar som stackars stockholmare får punga ut med etc :p
min tanke är bara, finns det ingen annan lösning? och om det inte gör det hur kommer det sig att ingen annan upptäckte detta innan det var för sent (om det inte finns ekonomi i att flytta staden dvs, för då spelar det ju inte så stor roll eftersom det skapar arbetstillfällen etc...)? |
|
|
| nekholm |
Över en TB på ett och ett halvt år (ul+dl)! Sen så tänker ni er att jag bara har varit här (hos morsan) halva tiden (andra halvan hos farsan), plus att jag var i armén ett halvt åt, och under den tiden inte nästan downloadade nånting. Så egentligen kan man väl säja att så där mycket på bara ca ett halvt år. :D eller :whip: ? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by nekholm
Över en TB på ett och ett halvt år (ul+dl)! Sen så tänker ni er att jag bara har varit här (hos morsan) halva tiden (andra halvan hos farsan), plus att jag var i armén ett halvt åt, och under den tiden inte nästan downloadade nånting. Så egentligen kan man väl säja att så där mycket på bara ca ett halvt år. :D eller :whip: ? |
hur får man fram det där?
vore kul å se vad jag har fått hem :P |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by jofawe
hur får man fram det där?
vore kul å se vad jag har fått hem :P |
www.dumeter.com |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by nekholm
|
Testa ALT + Print Screen nästa gång :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Har testat installera den där prylen... verkar som man då måste ha den på hela tiden såklart... funderar på hur det påverkar systemet generellt |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by reveal
Testa ALT + Print Screen nästa gång :) |
Aha, det visste jag inte. Tack för tipset :gsmile: |
|
|
|
|