|
Klotterplank (pg. 232)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
säg nåt som ni sa när ni var små!!!!!
det e roligt å gullit JUH
Jag får fortfarande höra (av mamma/pappa)
"Titta här hur A Ö"
alltså
"Titta här hur jag gör" ganska gullit :) |
La-la... istället för choklad... fast när jag var liten??? Jag använder det fortfarande till mina vänners förtret! |
|
|
| Glorie |
| hehe la-la?? :p låter som teletubbies... la-la och tinky winky :p ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
La-la... istället för choklad... fast när jag var liten??? Jag använder det fortfarande till mina vänners förtret! |
det är vi väl många som gör :p |
|
|
| mindshooter |
bäu = fjäril :D
"atitta" sa jag alltid och pekade på saker jag diggade...fett skönt |
|
|
| Dioxys |
sådärja, nu var min nya hårddisk påväg då! :) ska bli skönt å byta nu.. min dator mår verkligen inte bra längre på sista tiden :(
en deskstar iofs, så det kanske förklarar saken...
ska sätta igång å fixa en liten film från midway också, det jag spelade in själv, får se om det blir nånting utav det :) kenny ska ha sin poi-preformance också :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
sådärja, nu var min nya hårddisk påväg då! :) ska bli skönt å byta nu.. min dator mår verkligen inte bra längre på sista tiden :(
en deskstar iofs, så det kanske förklarar saken...
|
:eyes:
min deskstar håller på att gå åt helvete, så jag väntar också just nu på att min nya hårddisk ska komma :D |
|
|
| Nicke |
säg nåt som ni sa när ni var små!!!!!
det e roligt å gullit JUH
|
En gång när jag var lite ville jag ha nåt från kylskåpet. Morsan lyfte upp mej och sa att jag skulle peka på det jag ville ha. Pekade på majonäsen och sa "näsblod".
tinky winky
|
Hehe, Kinky Winky ;) |
|
|
| Dioxys |
reveal: åh! hehe, beställde min Western Digital Caviar XL WD1200JB 120Gb 7200rpm Special Edition 8Mb cache hdd från datorbutiken.com :) ska komma när som helst (idag onsdag eller på torsdag) :)
kosntigt nog är det inte förens nu när jag beställt ny hdd som min börjar krångla för mig :D och den här beställde jag bara som säkerhets åtgärd :S nu är döden snart nära känns det som *knacka trä* |
|
|
| MiB |
 |
|
|
| Treo |
| Yay, snygg animation hehe.. är nästan som dendära musikvideon som alternerar mellan vanlig / tecknad, kommer inte ihåg vad den heter.. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Treo
Yay, snygg animation hehe.. är nästan som dendära musikvideon som alternerar mellan vanlig / tecknad, kommer inte ihåg vad den heter.. |
Där är ju några att välja på men beroende på hur gammal du är så är ju orginalet AHA - Take on me den du kanske tänker på. |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
bäu = fjäril :D
|
hahahaha...bäu:D |
|
|
|
|