|
Klotterplank (pg. 310)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| känns betydligt jobbigare att 314 856 män och 3 kvinnor (!!!!!) i sverige heter samma sak som jag :p |
|
|
| NooN |
Fan, det är 6 stycken kvinnor som heter Robert...
Dock ingen som har det som tilltalsnamn dock :rolleyes: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by NooN
Fan, det är 6 stycken kvinnor som heter Robert...
Dock ingen som har det som tilltalsnamn dock :rolleyes: |
Det finns 1 man som har förnamnet Jenny. :D :D :D
men :
Det finns 19 män som har förnamnet Martijn. Av dessa har 9 namnet Martijn som tilltalsnamn/förstanamn
mitt namn finns i sverige! :D jag e glad nu :) |
|
|
| Glorie |
| jag hoppas alla har kikat på julkalendern Den är riktigt rolig och mysig att se. HåkanBråkan är otroligt bedårande söt. man blir alldeles "awwwwwwwwwwwww" |
|
|
| Kongo_kim |
Var nyss på banken för att avsluta mitt arvskonto från min mormor.
Så trevligt att min alkolist morbror som satte in pengarna valde nåt konto med ränta på 0.01 %.
:mad: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag hoppas alla har kikat på julkalendern Den är riktigt rolig och mysig att se. HåkanBråkan är otroligt bedårande söt. man blir alldeles "awwwwwwwwwwwww" |
Jasså där ser man :) Själv har jag inte sett den, men läst att den skulle suga bedrövligt mycket :) |
|
|
| Kongo_kim |
VM Kvalet ser ut så här. Lottningen nyss klar
Group 1
Czech Republic
Netherlands
Romania
Finland
Macedonia
Armenia
Andorra
Group 2
Turkey
Denmark
Greece
Ukraine
Georgia
Albania
Kazakhstan
Group 3
Portugal
Russia
Slovakia
Latvia
Estonia
Liechtenstein
Luxembourg
Group 4
France
Republic of Ireland
Switzerland
Israel
Cyprus
Faroe Islands
Group 5
Italy
Slovenia
Scotland
Norway
Belarus
Moldova
Group 6
England
Poland
Austria
Wales
Northern Ireland
Azerbaijan
Group 7
Spain
Belgium
Serbia-Montenegro
Bosnia
Lithuania
San Marino
Group 8
Sweden
Croatia
Bulgaria
Iceland
Hungary
Malta |
|
|
| Vizay |
| ojojoj sikken tur i lottningen...vi hade kunnat hamna med i stort sett alla de farligaste lagen från EU men de verkar ju som att vi bara beh över oroa oss för kroatien å kanske för bulgarien å ungern :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
Jasså där ser man :) Själv har jag inte sett den, men läst att den skulle suga bedrövligt mycket :) |
Jag tror det lite beror på att den skjuter över skallen på ungarna. Jag tycker den är skitkul men det är nog mycket för att jag fattar referensskämten och undertonerna vilket barnen (förhoppningsvis) nog inte gör. Sen är det ju inte samma finess på den nya Håkan som den sagolika Håkan som fanns med på den tiden Sune var huvudfigur. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Vizay
ojojoj sikken tur i lottningen...vi hade kunnat hamna med i stort sett alla de farligaste lagen från EU men de verkar ju som att vi bara beh över oroa oss för kroatien å kanske för bulgarien å ungern :) |
Det var bara 1/4 att Sverige kunde hamna i en grupp med 6 lag.
JAg jublade när Turkiet fick Grupp 2 före Sverige. Grupp 2 är dödens grupp IMO.
fast vår Grupp 8 är rätt komplicerad tycker jag. Inga dåliga lag Kroatien och Bulgarien. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
VM Kvalet ser ut så här. Lottningen nyss klar
Group 8
Sweden
Croatia
Bulgaria
Iceland
Hungary
Malta |
Fyfan vad underbart! Ungern och Sverige hamnade i samma grupp igen! (För alla nissar som inte vet, så är jag ungrare). Det blir ännu en given resa upp till Råsunda med andra ord :) Och vad jag har hört så har Ungern ganska många lovande unga talanger. ;) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Fyfan vad underbart! Ungern och Sverige hamnade i samma grupp igen! (För alla nissar som inte vet, så är jag ungrare). Det blir ännu en given resa upp till Råsunda med andra ord :) Och vad jag har hört så har Ungern ganska många lovande unga talanger. ;) |
och jag är halv kroat så jag får väl kanske också ta mig en tur till Råsunda kanske.
Fast jag kommer fan inte heja på dom:D |
|
|
|
|