|
Klotterplank (pg. 619)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Varför gick du ner så mycket i mixerväg för? djm 707 är ju väldigt mycket bättre än dxm01 antar jag |
Prismässigt va det inte så stor skillnad, thomann hade den för 2900 eller något sånt och eftersom jag redan betalat så hade jag ungefär 3000 att fördela på annat, jag har hört väldigt bra kritik om numarks "nya" mixerbord och eftersom den "bara" kosta 1600 så är det inte hela världen om den inte är jätte bra, sen att den har usb-utgång är rätt intressant IMO, ska bli kul att testa hur den funkar.
Klivet uppåt till en bättre mixer hade varit rätt stort och det hade jag inte haft råd med, har även gått i tankar på nya lurar så jag tycker att det blev en bra överenskommelse tillslut:) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Laszlo .. dela filmerna igen!
Jag var ju i tyskland från 30:e december :) |
testa igen :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by hustler
Jaha, då börjar nervositeten sprida sig i kroppen. På onsdag tar jag mitt pick och pack och flyttar från Sverige till Gold Coast, Australien. Skolan börjar 16:e så det är skönt att man har lite tid på sig att stadga sig och "settle down" ordentligt.
Någon som har varit där? |
vad spännande, hr länge ska du bo där? |
|
|
| Laszlo |
Jaha, då börjar nervositeten sprida sig i kroppen. På onsdag tar jag mitt pick och pack och flyttar från Sverige till Gold Coast, Australien. Skolan börjar 16:e så det är skönt att man har lite tid på sig att stadga sig och "settle down" ordentligt. |
Det var som fan - vad ska du plugga? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
testa igen :) |
Fy fan vad full Jonas är! HAHAHA!!
Det måste varit kul den kvällen ... thihi |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det var som fan - vad ska du plugga? |
Oklart när jag kommer hem nästa gång, biljetterna är ju inte direkt gratis. Antagligen så blir det till julen 2007. Utbildningen är på dryga två år (de kör på ett treterminssystem) och det positiva med terminssystemet är att man blir klar ett år tidigare. Dock så ju studietempot högre än om man skulle läsa den på "tradionellt" vis. Det är en Bachelor of Communications (Business) som jag ska läsa. |
|
|
| lonne |
Jaha, då börjar nervositeten sprida sig i kroppen. På onsdag tar jag mitt pick och pack och flyttar från Sverige till Gold Coast, Australien. Skolan börjar 16:e så det är skönt att man har lite tid på sig att stadga sig och "settle down" ordentligt.
Någon som har varit där? |
Jag har varit dar ett par ganger under den gangna hosten. For tillfallet bor jag i Byron Bay (New South Wales) som ligger ungefar en timmes bilresa darifran. Har du nagra fargor sa skicka ett pm?
Du kommer hursomhelst trivas. Lycka till! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Fy fan vad full Jonas är! HAHAHA!!
Det måste varit kul den kvällen ... thihi |
haha - jag kan säga att vi har haft femton gånger roligare efteråt när vi kollat på filmerna :) Funkar alltid om man vill liva upp en seg förfest :) |
|
|
| mr_fisken |
wtf det är några randomgrannar som spelar klassisk musik _ashögt_
synd att man inte har ljudsystem att kontra med:whip: |
|
|
| Laszlo |
| hej. jag är rastlös |
|
|
| DjAviander |
Då ska man springa iväg till jobbet dårå. Rätt meningslöst känns det, men jag tjänar ju bra.
Fast helst av allt hade jag velat göra nått annat. Iaf idag.
Bläh. |
|
|
|
|