|
Klotterplank (pg. 321)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by dbl
förresten.. vad gör man när en tjej vill bli kk med en???
hehe.. jobbiga e bara att jag vill ju ha hennes kompis.. så det kan ju bli problem där..... baahh... nån som vill bilda singel 4 ever klubb med mig??? hehe :p |
ERhm... är inte det bara att säga nej då?
KK är hemskt devasterande... lovar :) |
|
|
| dj_hysterix |
| vadå va skulle kunna gå fel ? Att tjejen blir desperat o ringer hela tiden efter en ? :stongue: :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
vadå va skulle kunna gå fel ? Att tjejen blir desperat o ringer hela tiden efter en ? :stongue: :p |
'
Nej, men att någon får känslor för varandra. Och även om man sagt att man inte ska få det så får man det förr eller senare.
Och då blir det överjävligt att reda ut det!
:whip: |
|
|
| AC. |
KK är tråkigt i längden kanske funkar någon månad men sedan så blir det bara "samma gammla vanliga" och jofawe har rätt. Efter man har haft sex med en tjejkompis så tröttnar man på dem rätt snabbt för det finns inget längre kvar att fantisera eller drömma om... Man vet "allt" om henne. inget nytt att ta reda på. Tråkigt helt enkelt.
Så är vi killar, ligger i vårat undermedvetna på något sätt helt enkelt.
Ang citatet "ska aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig mer supa..." så är det väl något som går åter var söndag? :crazy: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
'
Nej, men att någon får känslor för varandra. Och även om man sagt att man inte ska få det så får man det förr eller senare.
Och då blir det överjävligt att reda ut det!
:whip: |
hon har ju redan känslor för mig...
hehe.. råkade träffa på henne ute idag igen o strula med henne...
hon satte sig gränsleöver mig o sen började hon knäppa upp mina byxor.... sen blev hon sur på mig bara för att jag inte ville ha sex med henne mitt bland allt folk... hehe
så jag började ignorera henne typ.. då började hon "stöta" på min ena polare o kåta upp honom för att göra mig avundsjuk.... men när hon såg att inte det funka så kom hon tillbaka o satte sig i mitt knä igen o ville hångla.....
taskigt... kanske.. men jag fortsatte ignorera henne...
hon försökte la "leka" med mig eller nått... typ börja igen o sen sticka... o kåta upp min polare igen... för att komma tillbaka igen.. va liiite snällare då.... aja.. fortsatte ett tag......
men aja.. får se hur det blir imorgon om hon kommer in på MSN o jag orkar prata med henne... |
|
|
| AC. |
Är det bara jag som upplever det lite lustig när man försvenskar Engelska ordet "Epic" (Storslagen)
"Episk" på Svenska är ett namnet på en berättar form och kan således bli svårt att jämföra med ett stycke musik? Fnns det inget fint "musikord" för den hära typen av trance? |
|
|
| quilly |
KK - bra el. dåligt??
Jag har alltid left ef. filosofin att det inte är något bra.
Men vid en någorlunda mogen ålder då jag slagit mig till ro och lagt allt sådant bakom mig, så kan jag bara konstatera att det kan vara bra att ha i bagaget så länge det håller sig där.
Mkt som hänt har lärt mig mkt, man vet bättre vart man har gränser och folk ut på krogen på ett helt annat sätt.
Men att hålla på att strula runt med alla möjliga och omöjliga gav inte mig så mkt, lite skoj o så, men inget hållbart i längden. |
|
|
| quilly |
Jag har alltid levt ef. filosofin att det inte är något bra.
Men vid en någorlunda mogen ålder då jag slagit mig till ro och lagt allt sådant bakom mig, så kan jag bara konstatera att det kan vara bra att ha i bagaget så länge det håller sig där.
Mkt som hänt har lärt mig mkt, man vet bättre vart man har gränser och folk ut på krogen på ett helt annat sätt.
Men att hålla på att strula runt med alla möjliga och omöjliga gav inte mig så mkt, lite skoj o så, men inget hållbart i längden. |
|
|
| reveal |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
(Detta inlägg innehåller maximalt antal tillåtna :whip: ) |
|
|
| St_Andrew |
coolt, hade ingen aning om att det fanns en sån gräns... konstigt att inte glorie kommer upp i den ibland :p :p
nått som har hänt eller kände bara för det? |
|
|
| reveal |
| Verkar som att jag flunkade tentan :mad: Kommer nu att skriva tre tentor på lika många dagar, 8-10e januari blir jävligt roliga dagar :rolleyes: Passar även på att slänga in en tenta den 15e januari, vad gör man inte för att sätta krydda på tillvaron :p |
|
|
|
|